هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۹ آبان ۲۴, دوشنبه

وقتی پشم های گربه وحشی پشمالو بریزد یا به اصطلاح گربه گره شود و زیر چتر شامپانزه در امن و امان بود پرونده هم بی پرچه خوانده شود!!


پرونده سعید مرتضوی به دادسرای کارکنان دولت ارسال شد



احمد شفیعی، داستان انتظامی قضات امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا گفت که پرونده سه قاضی تعلیق شده مرتبط با پرونده بازداشتگاه کهریزک، از جمله سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران، به دادسرای کارکنان دولت ارسال شده است.
پیش از این دادسرای انتظامی قضات برای سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران، حسن حداد و علی‌اکبر حیدری‌فرد، پرونده تشکیل داده و و حکم تعلیق آنها را از کار قضاوت صادر کرده بود.
خبر تعلیق سه قاضی مرتبط با پرونده کهریزک در شهریور ماه امسال منتشر شد و گرچه در خبر منتشر شده نامی از سعید مرتضوی و دیگر همکارانش به میان نیامده بود اما تنها دو هفته پس از آن دادستان تهران از سعید مرتضوی به عنوان «شاخص‌ترین فرد این پرونده» یاد کرد.
در پرونده مربوط به بازداشتگاه کهریزک تا کنون تنها چند مأمور انتظامی دخیل در اتفاقات این بازداشتگاه محاکمه شده‌اند که دو تن از این مأموران به اعدام محکوم شدند اما خانواده‌های سه قربانی اصلی این بازداشتگاه، محسن روح‌الامینی، محمد کامرانی و امیر جوادی‌فر، از خون هر دوی آنها گذشتند.
سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران، از سال گذشته و پس از تعلیق از کار قضاوت، با حکم محمود احمدی‌نژاد به سمت رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد.

هیچ نظری موجود نیست: