هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۹۰ اردیبهشت ۸, پنجشنبه

تهیدستان ایرانی باید بمیرند ، فقط برای کسری 100 میلیارد تومان!


article picture
 
منبع حکومتی:آيا واقعا مي ارزد كه تنها و تنها براي 100 ميليارد تومان دهها و صدها هزار بيمار نيازمند از اينجا مانده و از آنجا رانده شوند.آيا شايسته است كشوري كه تنها در يك مورد بيش از 500 ميليون دلار متعهد كمك به يك كشور خارجي شده ( كنفرانس بن براي بازسازي افغانستان ) و دهها و صدها ميليون دلار به كشورهاي ديگر كمك مي كند يا وام كم بهره مي پردازد ، به بيماران نيازمند خود كه در مجموع و براي يك سال درمان همه آنها " لنگ " 90 ميليون دلار اعتبار است ، اين اعتبار را دريغ كند؟!

(در لینک زیر بخوانید:نیویورک تایمز:ارسال چمدان های پر از پول از ایران به افغانستان برای شورشیان طالبان )
http://parsdailynews.com/73276.htm

(در لینک زیر بخوانید:جمهوری اسلامی سالیانه حدود ۳۰۰ ميليون دلار به لبنان و حزب الله کمک مالی می کند)
http://parsdailynews.com/72859.htm

(در لینک زیر بخوانید:حاتم بخشی های جمهوری اسلام و میراث خمینی (بخش اول)
http://parsdailynews.com/74872.htm

حاتم بخشی های جمهوری اسلام و میراث خمینی (بخش دوم)
http://parsdailynews.com/75161.htm

( در لینک زیر بخوانید:افشاگرى ويكيليكس راجع به كمك مالى جمهوری اسلامی به نبيه برى و جنبش او)
http://parsdailynews.com/81613.htm

(در لینک زیر بخوانید:نصرالله: تعهد می دهم که جمهوری اسلامی از هرگونه کمک به لبنان دریغ نخواهد کرد )
http://parsdailynews.com/70141.htm

سایت حکومتی عصر ايران در مطلبی نوشت: اخيرا دكتر حسن امامي رضوي معاون وزارت بهداشت اعلام كرده است كه : براي درمان بيماران نيازمند در كشور 100 ميليارد تومان اعتبار نياز است( 90 ميليون دلار) و اين در حالي كه از سوي دولت مبلغ 10 ميليارد تومان براي اين موضوع تخصیص داده شده است.

يعني بنا به گفته معاون وزارت بهداشت اگر تنها سالانه 100 ميليارد تومان اعتبار از سوي دولت و مجلس براي موضوع درمان بيماران نيازمند اختصاص داده شود ديگر شاهد وقايع تاسف باري چون حادثه رها كردن بيماران نيازمند در بيابان نخواهيم بود.

هر چند كه در حادثه تاسف بار اخير ، در وهله نخست فقدان وجدان انساني و سقوط اخلاق اين فاجعه را آفريده است ، اما اگر اعتبار درمان بيماران نيازمند از سوي دولت و مجلس تامين شده بود شايد شاهد چنين حوادثي نبوديم.

براي كشوري كه روي دريايي از امكانات و درآمدهاي نفتي و... خوابيده است اين رقم ، رقم بزرگي نيست و انتظار است در نظامي كه با انقلاب مستضعفان و با شعار تكريم و ارتقاي وضعيت معيشتي آنها بنا نهاده شده ، به اين موضوع اهتمام ويژه اي شود.



رقم 100 ميليارد تومان براي درمان بيماران نيازمند رقم ناچيزي است چرا كه :

-آيا واقعا مي ارزد كه تنها و تنها براي 100 ميليارد تومان دهها و صدها هزار بيمار نيازمند از اينجا مانده و از آنجا رانده شوند و ماه ها و سال ها درد بي درمان خود را از اين پزشك به آن پزشك و از اين بيمارستان دولتي به آن بيمارستان دولتي ببرند و گاه براي انجام يك عمل ساده به اين و آن متوسل شوند تا مگر يك نامه يا سفارشي از يك مقام يا مدير براي يك بيمارستان يا كلينيك درماني بگيرند ؟!

- آيا شايسته است نظامي كه با انقلاب مستضعفان به روي كار آمده و قرار است تا فقر و فساد را ريشه كن كند ، همين مستضعفان 90 ميليون دلار از دهها و صدها ميليارد دلار در آمدهاي نفتي و غيره دولت ، سهم نداشته باشند؟!

- آيا شايسته است كشوري كه تنها در يك مورد بيش از 500 ميليون دلار متعهد كمك به يك كشور خارجي شده ( كنفرانس بن براي بازسازي افغانستان ) و دهها و صدها ميليون دلار به كشورهاي ديگر كمك مي كند يا وام كم بهره مي پردازد ، به بيماران نيازمند خود كه در مجموع و براي يك سال درمان همه آنها " لنگ " 90 ميليون دلار اعتبار است ، اين اعتبار را دريغ كند؟!

- آيا اين رواست كه از پرداخت اين مبلغ براي درمان بيماران نيازمند كشور دريغ شود و آن گاه شاهد وقايع تاسف باري چون حادثه رها كردن بيماران نيازمند به درمان ، در بيابان ها باشيم ؟!



http://parsdailynews.com/72859.htm
http://parsdailynews.com/82341.htm

هیچ نظری موجود نیست: