هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۹۰ اردیبهشت ۸, پنجشنبه

رسانه :حافظ و بشار اسد، "پدر و پسر قاتل"

روزنامه لیبراسیون:حافظ اسد بیست هزارنفراز مردم شهر "حما" را در سال هزار و نهصد و هشتاد و دو بقتل رساند، و اجساد شان را یکجا در زیر بنای هتل بزرگ و جدیدی در آن شهر به خاک سپرد، تا دیگر کسی به فکر آزادی نیفتد. حال پسرش، بشار، که زمانی گمان میرفت تحصیلکرده و ترقی خواه است، بهمان راه میرود .

شباهت بین خط مشی پدر و پسر در قبال خواستهای بحق معترضین دارد روز به روز چشمگیرتر میشود. گرچه تعداد قربانیان شهر"درعا" فعلأ هنوز بپای شمار شهیدان شهر "حما" نرسیده است، اما سیاست "پسر" همان سیاست پوسیده و خونبار "پدر" است...سیاست ارعاب و بی رحمی، سیاست زهر چشم گرفتن از مردم.

روزنامه لیبراسیون می افزاید: از زمان آغاز جنبش مردم سوریه در ماه مارس گذشته، دولت بشار اسد اقدام به استخدام هر چه بیشتر جاسوس و خبرچین نموده است. اما مردم سوریه هشیار هستند و کمتر در دام عمال رژیم می افتند.

در کافه ها و رستورانهای دمشق و شهر های بزرگ دیگر سوریه به محض آنکه یک پیشخدمت چند ثانیه بیش از معمول در کنار یک میز می ایستد، مشتریان گرد آن میز فورأ سخن خود را قطع میکنند، و پیش از ازسرگرفتن گفتگوهای خویش منتظر میمانند تا پیشخدمت مربوطه از میز آنان دور شود
در تاكسي اگر در مورد حكومت اسد و پسرش صحبتي بين مسافران شود فورأ با تذكر راننده مواجه كه بحث 30يا30 نكنيد و مارا از همين لقمه نان نياندازيد.
 هركجا شيعه حاكم است استبداد است و ظلم!!

هیچ نظری موجود نیست: