هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

چرا کتابخانه نشتیفان که همزمان با کتابخانه سلامی وعده داده شده بود هنوز کلنگ نخورده ولی کتابخانه سلامی و قاسم آباد که شیعه هستند به بهره برداری رسیده عدالت در حکومت ملا بیمعنی است


 افتتاح كتابخانه «سلامي» خواف در هفته دولت
4 مرداد 1389 ساعت 12:14
ساخت كتابخانه شهر سلامي (از توابع شهرستان خواف) 95 درصد پيشرفت كرده و هفته دولت آماده بهره‌برداري خواهد بود./
مدير كل كتابخانه‌هاي استان خراسان رضوي با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: ساخت اين كتابخانه با زيربناي 200 متر مربع و صرف 350 ميليون ريال دهه فجر سال 88 آغاز شد. شهر سلامي 7000 نفر جمعيت دارد.

سيدجواد سادات فاطمي، تعداد كتابخانه‌هاي فعال در خواف را چهار باب اعلام كرد و افزود: از اين كتابخانه‌ها يكي به نام «خاتم‌الانبيا (ص)» در مركز شهرستان قرار دارد. اين كتابخانه در سال 1342 آغاز به كار كرد و با داشتن 1100 عضو فعال، 1135 متر مربع زيربنا و 10 هزار نسخه كتاب دارد. ساخت دومين كتابخانه شهر خواف، از برنامه‌هاي اداره‌كل كتابخانه‌هاي عمومي خراسان رضوي تا پايان سند چشم‌انداز 20 ساله است.

وي خاطرنشان كرد: از سه كتابخانه ديگر شهرستان خواف يكي به نام «باقرالعلوم (ع)» در شهر قاسم آباد، ديگري به نام «امام جعفر صادق(ع)» با زيربناي 226 متر مربع در بخش چمن‌آباد و يك كتابخانه اجاره‌اي نيز به نام «شهيد جلالي» در شهر سنگان فعال است.

سادات فاطمي همچنين از راه‌اندازي قفسه كتاب در بيمارستان 22 بهمن خواف خبر داد و افزود: در اين قفسه كتاب 124 نسخه كتاب در دو رده سني كودك و بزرگسال قرار دارد. اين قفسه در بخش اطفال و عفوني قرار گرفته و هر ماه كتاب‌هاي آن با تازه‌هاي نشر تعويض مي‌شود.

هیچ نظری موجود نیست: