هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ تیر ۲۹, دوشنبه

سی سال است مردم وکشور ایران بوم نقاشی ملاها هستند از نوع ریدن رنگ

نامه وارده
آيا رييس‌جمهور خبر دارد؟
۲۱ تير ۱۳۸۸
توضیح: الف صحت نامه ارسالی ذکر شده در مطلب ذیل را از مراجع ذیصلاح در استان فارس پیگیری کرد و صحت آن تایید شد. (فایل صوتی موجود است)
×××
باسمه تعالی

با عرض سلام خدمت دست اندرکاران الف

چندی پیش ایمیلی به دستم رسید که حاوی تصویری از یک نامه بود (پیوست را ببینید). در این نامه (اگر واقعی باشد) یکی از فرمانداران در آستانه انتخابات رسماً از استاندار فارس درخواست می کند بخشی از هزینه اعزام مستقبلین رییس جمهور توسط استانداری فارس پرداخت شود. نکته ای که در اینجا مطرح است آن است که سفر آقای احمدی نژاد به استان فارس در فاصله یک ماه به انتخابات، به طور دقیق یک سفر انتخاباتی (کمپین) محسوب می شود و در نتیجه، پرداخت هزینه استقبال کنندگان ایشان از بیت المال، سوء استفاده از امکانات دولتی در جریان انتخابات محسوب می گردد.

بنده در حال حاضر در آلمان مشغول به تحصیل هستم و ان شاء الله قصد بازگشت دارم. در انتخابات هم به دکتر احمدی نژاد رای داده‌ام. اما وجود چنین مسائلی، که هیچ گاه به طور رسمی جوابی به آنها داده نشده، در ذهن من سنگینی زیادی ایجاد می کند و خواهش می کنم بی طرفانه این مساله را پیگیری کنید:


یک- آیا این نامه اصالت دارد یا جعلی است؟ و اگر اصالت دارد، آیا چنین هزینه ای "استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات" محسوب نمی‌شود؟

دو- در صورتی که این نامه اصالت دارد، آیا فرمانداری فیروزآباد در جریان کمپین آقای احمدی نژاد، از بیت المال در این مورد هزینه کرده یا خیر؟

سه- آیا استانداری فارس هم در جواب این درخواست در این زمینه هزینه کرده یا خیر؟

چهار- آیا چنین هزینه هایی به صورت رویه در همه شهرستانهای کشور انجام می شود؟

پنج- آیا رییس جمهور هم از این هزینه ها مطلع است؟

شش- آیا چنین هزینه هایی در دولت های قبلی هم مسبوق به سابقه بوده؟

اگر واقعاً اصول گرا و عدالت خواه هستید قضیه را پیگیری و روشن کنید و تا پیگرد قانونی متخلفین احتمالی از این موضوع دست نکشید. الان دیگر تب و تاب انتخابات دارد فروکش می کند و همه باید به هم کمک کنیم دولت اصولگرای ما هیچ نوع لکه ننگ و نقطه ابهامی در کارنامه اش نداشته باشد. ان شاء الله موفق باشید.

نام محفوظ
×××
بینندگان الف مطالب می‌توانند مطالب مستند خود را برای پیگیری به info@alef.ir ارسال کنند. الف پس از بررسی صحت نامه و پیگیری آن، نتیجه را برای اطلاع عموم و پاسخ مسوولان منتشر خواهد کرد. الف صرفا مطالب مستند و نه شایعات یا شنیده‌ها را منتشر می‌کند.

مرتبط:
استخدام رسمي ناعادلانه در وزارت نفت
دومین مدیر خانوادگی وزارت صنایع کیست؟

هیچ نظری موجود نیست: