هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ تیر ۱۸, پنجشنبه

لحظاتی که مردان و زنان در حکومت آخوندی ایران بر همدیگر حرام میگردند!!!!

یاست سبز
حقیقت بیانیه های مدعی "نعلین عرفانی"



کسی که با نظر امام خمینی (ره) صریحا مخالفت کرده است، امروز به خونخواهی مردم ایران و دفاع از مشروعیت های قانونی قدم گذارده است. وي خواهان حفظ آرامش از ناحيه مردم است. در حالي كه مردم به تمكين از قانون برخواسته و كشور روز هاي آرامي را در حال گذر است، بيانيه اين شخصيت معلوم الحال در نزديكي 18 تير چه معنايي دارد؟!

شیخ یوسف صانعی در حالی در بیانیه ۱۲ تیر خود انتخاب مردم فهیم ایران را زیر سوال می برد که تشکیک و ادعای تقلب در انتخابات ایران از ماه ها قبل از انتخابات در بوق و کرنای رسانه ها غربي بوده است.

۱۳ تیر هم روزی بود که سایت های وابسته به كانديداهاي رقيب احمدي ن‍ژاد، با درج تيتر "بيانيه مهم مرجع بزرگ شيعيان حضرت آيت الله العظمي شيخ يوسف صانعي" سعي در القا مخالفت ايشان به عنوان شخصيتي ديني و جا افتاده با انتخاب ملت ايران و تميكن مردم به قانون اساسي كشور داشته اند. شخصيت معلوم الحالي كه در قم چنان اعتبار كذايي ندارد، كه برايش ساخته اند.

شيخ يوسف صانعي در حالي در بيانيه خود، داد از خرافه، دروغ و كج پنداري دولت مردمي سر مي دهد، كه بسياري از طلاب و فقهاي حوزه علميه بخاطر عقائد و طرز تفكر ايشان و طرح مسائل عجيب فقهي در سال هاي گذشته، گرفتن شهريه از دفتر ايشان را حرام مي دارند.

جالب اينجاست كه، قبل از سال ۶۸ صانعی در درس كفايه خويش در مدرسه فيضيه در تعریف از امام خمینی (ره) و تصوير سازي و بزرگ نمايي مقام عرفاني ايشان گفت:
امام خميني داراي چنان درجه عرفاني و بالايي است كه حتي نعلين پوشيدن ايشان ساعت ها براي تفكر جا دارد! البته شكي در مقام والاي بنيان گذار كبير انقلاب اسلامي نداريم، كه در تحسين آن حتي دشمنان ایشان هم انگشت به دهان مانده اند؛ اما چنين شخصي پس از عزل منتظري از قائم مقامي، نه تنها به حكم امام (ره) تمكين و احترامي نگذارد، كه براي ابرازد همدردي و تسكين براي ملاقات با شيخ معزول به خانه اش رهسپار مي شود. آيا در عزل امام آن "عرفان نعليني" وجود نداشت؟!

مردم ايران با شركت در انتخابات دهم نه تنها دشمنان را مبهوت كرده اند بلكه جريانات بعد از آن، چهره واقعي برخي از مدعيان "انقلاب دوستي" و نظام اسلامي را براي همگان رو كرد.
كساني كه واقعيات جامعه خويش را از "صداي آمريكا" گوش مي كنند و نهايت همدردي و مردم دوستي شان مصاحبه هاي كذايي با BBC و ... است!!

هیچ نظری موجود نیست: