هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۷ دی ۲۰, جمعه

بر انگيختن احساسات مذهبي با شعارنويسي روي خودرو واماكن وعكس العمل تند خواست استعمار وايادي نوكر صفتان بيگانه است ايرانيان هر دوخاطي را محكوم ميكنند

دستگیری مظنونان حمله به عزاداران در تربت جام
كد خبر: ۳۱۹۷۷ تاريخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۹ دي ۱۳۸۷ تعداد بازديد: ۴۸۹۰

نیروهای امنیتی و انتظامی استان خراسان رضوی در یک عملیات سریع ضربتی، چند نفر از مظنونان حادثه تروریستی شب گذشته در مراسم شام غریبان عزاداران حسینی در تربت جام را دستگیر کردند.

به گزارش مهر، چهارشنبه شب و بر پایه یک سنت در سال‏های اخیر، دستجات عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) پس از مراسم شام غریبان به منازل شهدای این شهرستان مراجعه کردند که در بازگشت، یکی از این دستجات، راکب یک موتورسیکلت در اقدامی کور و ننگین با پرتاب یک شی انفجاری به میان عزاداران، باعث شهادت یک نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر از هموطنان می‏شود. وی پس از این اقدام به سرعت از صحنه گریخت.

در عین حال، نیروهای امنیتی و انتظامی استان با سرعت چشمگیری تنها چند ساعت پس از این اقدام تروریستی، چند مظنون را دستگیر کرده‏اند که نتیجه اعترافات آنها تاکنون وابستگی عاملان این جنایت به عوامل بیگانه را اثبات می‏کند.

در این حادثه، یک نفر از هموطنان عزادار به شهادت رسیده و عده‏ای نیز مجروح شدند که حال چهار نفر از این افراد نسبتا وخیم گزارش شده است. مداوای مجروحان نیز در بیمارستان تربت جام ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست: