هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۷ دی ۲۶, پنجشنبه

آنروز که به کمک همین اهرم استعمار سوار بر مرکب جهل ملت شدید خلاف نبود

اژه اي:فعاليت بي بي سي خلاف امنيت ملي است


وزير اطلاعات با اشاره به اينكه هشدارهاي لازم در خصوص فعاليت‌هاي شبكه بي بي سي فارسي به دستگاه‌هاي مسئول داده شده است، گفت: فعاليت‌هاي اين شبكه را خلاف امنيت ملي مي‌دانم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام غلامحسين اژه‌اي وزير اطلاعات در حاشيه جلسه امروز چهارشنبه هيات دولت با اشاره به دستگيري تعدادي از افراد گرداننده يكي از شبكه‌هاي براندازي نرم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: اين مجموعه به طور مستقيم و با حمايت مالي و سياسي آمريكا فعاليت مي‌كرد و قصد ورود به برخي دستگاه‌ها و مراكز را داشت كه وزارت اطلاعات به موقع اقدام به شناسايي و دستگيري آنها كرد.
وي يادآور شد: عوامل دشمن همواره در طي اين سالها تلاش كردند اقداماتي را بر ضد نظام انجام دهند، ولي دستگاه‌هاي اطلاعاتي اشراف خوبي بر فعاليت‌ها و ارتباطات آنها دارند و هر گاه نياز باشد آنها را دستيگر مي‌كند.
وزير اطلاعات تاكيد كرد: بايد بدانيد كه افراد جاسوس و عوامل براندازي نرم دفعتا دستگير نمي‌شوند، بلكه ما با زير نظر داشتن آنها و اشراف بر فعاليت‌شان هر موقع كه ضرورت داشته باشد اين كار را انجام مي‌دهيم.
اژه‌اي در خصوص حمله به عزاداران حسيني در تربت جام گفت: آنهايي كه به عزاداران و مردم اين گونه حمله مي‌كنند، نمي‌شود نام انسان را بر اين افراد نهاد. دشمنان خارجي فكر مي‌كنند با پرتاب نارنجك به ميان عزادران مي‌توانند ضربه‌اي به كشور بزنند.
وي در خصوص وابستگي عوامل اين جنايت به گروهگ ريگي كفت: تا كنون ارتباطي مشخص نشده و بعيد است اين موضوع ارتباطي با اين گروهك داشته باشد.
اژه‌اي همچنين در خصوص فعاليت‌هاي شبكه تلويزيوني بي‌بي سي فارسي گفت: ما دقيقا مدنظر داريم كه اگر كار غيرقانوني يا كاري ظاهرا قانوني كه تحت پوشش آن فعاليت‌هاي غيرقانوني انجام مي‌شود را بررسي و اطلاع رساني كنيم كه بعضا احساس مي‌كنيم تحت لواي اين شبكه نيز اقداماتي شايد انجام بگيرد كه ما به دستگاه‌هاي مسئول اطلاع‌رساني كافي را كرده‌ايم.

هیچ نظری موجود نیست: