هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۷ دی ۲۱, شنبه

نظر شما در مورد شهر نشتیفان چیست؟

شهرت و معروفیت نشتیفان به خاطر اتحاد و یکپارچه گی آن است و نشتیفان بهترین شهر ایران است زیرا همه مردم آن تلاشگرند نمونه کشاورزانش زندگی (انواع نهال کاج وسرو و..........)تولید وبه سراسر ایران وکشورهای همسایه صادر مینمایند.
همه صادق وبا صفا مهماندوست غریب نوازند

من نشتیفان را دوست دارم زیرا نشتیفان شهر عشق و محبت و دوستی است.

در نشتیفان هیچ بیگانه ای احساس غربت نمی کند و این به خاطر حس انساندوستی مردم نشتیفان است.

فصل بهار در نشتیفان بسیار دل انگیز است. نسیم بهاری پس از گذر ازسبزه های دشتهای بیکران آن نوید زندگی میدهد.

من نشتیفان را دوست دارم زیرا همه نوع مردم از نژادهای گوناگون با مسالمت کامل در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

من عاشق نشتیفان هستم چون هیچ شهری مشابه آن ندیده ام. ومردم آن اکثرأ جهانگردند چه در قدیم با اسب وشتر وچه حالا با انواع وسیله ها.

من نشتیفان را دوست دارم چون در آن بزرگ شدم و همه جای آن را می شناسم.

چشم اندازهای طبیعی شهر نشتیفان هر توریست و مسافری را هیجان زده می کندو بستر طبیعی وناهمواری برای ایجاد دریاچه وپارک وآبشار با سه جشمه آب شیرین و روان دارد که با کمی همت توجه و درایت مسءولان شهری وپیگیری شورا در فرمانداری واستانداری ونماینده مجلس با کمترین هزینه بهترین تفرجگاه در منطقه احداث میگردد.

نشتیفان شهر عشق و صفا است.

من نشتیفان را دوست دارم زیرا علیرغم تغییر و تحولات برای من همیشه تازگی و آشنایی دارد.

مردمان نشتیفان بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند و از لطف و مهربانی به یکدیگر لذت می برند.

تنوع مکان های دیدنی ، تنوع فرهنگ، تنوع در غذاها و تنوع در مردمان، شهر نشتیفان را بسیار جذاب ساخته است.

شور و حالی که در جوانان نشتیفان است را در هیچ جای دیگر ندیده ام.

من عاشق نشتیفان هستم چون در نشتیفان رفت و آمد بسیار آسان است و با کمبود وسایل نقلیه عمومی اهالی مدد رسان هم هستند وهیج کس پیاده نمی ماند.

نشتیفان شهر ارزانی و فراوانی است چرا عاشق آن نباشم ؟

در نشتیفان همه چیز دوست داشتنی است : آب و هوا - کوچه ها و خیابانها - مردمان و همه و همه چیز.

احترام به بزرگترها از مهمترین خصلت های مردم نشتیفان است.

در نشتیفان همه ی مردم با هم برادر و خواهر و مهربان هستند.

من نشتیفان را دوست دارم چون شهر همیشه بیدار است .

در نشتیفان هیچ انسانی احساس خستگی و کسالت نمی کند چون جاهای متنوعی دارد که هر لحظه می توان به آنها سر زد.

من نشتیفان را به خاطر شقایق ولاله های بهاری آن دوست دارم.

مسافران و توریست ها نشتیفان را با کوله باری از خاطره های شیرین ترک می کنند.

نشتیفان شهر من است شهر عشق و راستی و دوستی و مهربانی و صفا و محبت و لطف و همیشه جاویدان. زنده باد نشتیفان

تاریخچه ی شهر نشتیفان و قدمت آن نشانگر عظمت این شهر بزرگ و نژاد اصیل مردمان آن است. خاکت را می بوسم شهر من

من به نشتیفان و مردم آن می نازم به خاطر شهدای فراوانی که تقدیم میهنم ایران نموده است.

نشتیفان بهترین شهر است چون هر چه نیاز داشته باشیم از مرغ تازه تا شیر دست نخورده در نشتیفان وجود دارد.

طبیعت زیبای نشتیفان آن را از همه ی شهرها متمایز ساخته است.

خاطراتی که از در و همسایگان در نشتیفان دارم هیچ وقت از ذهن من محو نمی شود.

آرامش و امنیت شهر نشتیفان را یکی از بهترین شهرها ساخته است دادگاهها و زندان ها بجز تعداد معدود فریبخورده قاچاق چی پرونده دیگری بایگانی نکرده و کمترین مجرمی را می توان در نشتیفان یافت.

من نشتیفان را دوست می دارم و نمی دانم چرا!


نظر شما در مورد شهر نشتیفانچیست؟

هیچ نظری موجود نیست: