هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۷ بهمن ۲, چهارشنبه

چرا بايد چنين باشد؟!


آلما رنجبر، دوازدهمین دانشجوی بازداشت شده در دانشگاه شیراز
image۵۳.jpg روند سرکوب و بازداشت های گسترده دانشجویان شیراز همچنان ادامه دارد. در همین راستا روز چهارشنبه آلما رنجبر، یکی از دانشجویان دختر دانشگاه شیراز نیز بازداشت شد. از 12 دانشجوی بازداشت شده دانشگاه شیراز طی روزهای اخیر، 5 دانشجو با قید وثیقه آزاد شده و 7 دانشجو همچنان دربند وزارت اطلاعات می باشند. سعید خلعتبری، احمد کهنسال، عنایت تقوی، هادی الم لی، آرش روستایی، حمدالله نامجو و آلما رنجبر 7 دانشجوی دانشگاه شیراز هستند که تاکنون آزاد نشده اند.
فضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنان متنشج است: چهارمین تجمع طی ۵ روز گذشته
shro۰.jpg خبرنامه امیرکبیر: بیش از یکصد تن از دانشجویان ساکن خوابگاه شهید دستغیب(ره) دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اعتراض به ممنوع الورود شدن 6 تن از اعضای انجمن اسلامی و احضار سه تن از آنان به کمیته انضباطی، پنج شنبه شب، مجددا دست به تجمع اعتراضی زدند. اعضای شورای صنفی نیز در اعتراض به عدم پاسخگویی و عذرخواهی مسئولین دانشگاه و حراست، به صورت دسته جمعی استعفا دادند.
صدور دستور سرکوب منتقدان ازسوی وزیر بهداشت برای ممانعت از استیضاح و استقبال لاریجانی از اقدام وزیر
image۱۲.JPG در حالی که طرح استیضاح وزیر بهداشت از حدود یک ماه پیش تهیه شده است و عدم اعلام وصول آن با اعتراض برخی از نمایندگان اصولگرای خواهان استیضاح مواجه گشته است، لنکرانی وزیر بهداشت به منظور همراه کردن اصولگرایان با خود دستور سرکوب شدید منتقدان را صادر کرده است. رد صلاحیت های گسترده در انتخابات نظام پزشکی و هجوم به انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله این اقدامات است.

هیچ نظری موجود نیست: