هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۷ دی ۲۰, جمعه

آقاي استاندار شعار هاي احساسات بر انگيز وانگيزه درگيري راهم محكوم كنيد

استاندار خراسان رضوي پرتاب نارنجك به سوي عزاداران در تربت جام را محكوم كرد 1387/10/19-10:37

تهران- خبرگزاري كار ايران
مشهد- خبرگزاري كار ايران
بدنبال اقدام عناصر فريب خورده در پرتاب نارنجك بسوي تعدادي از عزاداران حسيني كه منجر به شهادت يك نفر و زخمي شدن بيش از 30 نفر از هموطنانمان در شهرستان تربت جام گرديد، اطلاعيه‌‏اي از سوي استاندار خراسان رضوي صادر شد.

متن اطلاعيه محمدجواد محمدي زاده بدين شرح است:
بسم ا... الرحمن الرحيم
در شامگـاه عاشـورا، همزمان با شام غريبان امام حسين (ع)، دو تن از عناصر فريب خورده با پرتاب نارنجك به داخل هيئت عزاداران امام جعفر صادق (ع) در تربت جام يك نفر را شهيد و تعدادي از متدينين را مجروح كردند. مخالفــان همبستگي و انسجــام مردم دين مدار، به پيروي از رفتار ددمنشانه اربابانشان در آن سوي مرزها، يك بار ديگر عاشقـان مكتب نبوي را هدف گرفتند تا شايد با تصورات واهي و تفرقه افكنانه، اختلاف را به جاي اتحاد و كينه را جانشين مودت اسلامي نمايند.
بدون شك منافقاني كه با ترفندهـاي كور و ننگين، مردم را هدف قرار مي دهند اين بار نيز راه به جايي نخواهند برد و تنها پرونده سياه خود را نزد ملــت شجاع ايران قطورتـر خواهند كرد.
ضمن تسليت شهادت عزيز به خون غلطيده و آرزوي شفاي عاجل براي مجروحان و مصدومان اين حادثه ناجوانمردانه، رجاي واثق دارم.
تلاش معاندان، جز كوتاه كردن عمر نكبت بار آنان حاصلي نخواهد داشت و قطعاً اين گونه اقدامات، ملت ما را بيدارتر، انسجام كشور را پايدارتر و اتحاد مردم را روز افزون خواهد ساخت.

هیچ نظری موجود نیست: