هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

نقدد روحانی نمايی از لسان روحانی زادگان


آدینه، ۹ مهر ۱۳۸۹

مهدی خزعلی: مراقب سمت و سوی آلت باشید


 
 
 اين خبر را خبرگزاری فارس منتشر می کند، باز آب از آب تکان نمی‌خورد وکسی خبرگزاری فارس يا حاج علی را مورد سئوال قرار نمی دهد، نه خبرگزاری لغو امتياز می‌شود، نه اعتبار نامه حاج علی باطل می شود! اما عجيب است که نشريه " بهار زنجان" که خبر اول را نقد و آنرا مصداق اهانت تلقی کرده است به جرم "انتشار مطالب خلاف عفت عمومی و توهين به مقامات کشور" لغو امتياز می‌شود.
خبرنگاران سبز/ از وبلاگ‌ها:

 قبل از ورود به افاضات حاج علی اردشير لاريجانی، حاج منصور ارضی و حاج سعيد حداديان، و يک بام و دو هوای خبرگزاری شبه نظامی فارس و نشريه بهار زنجان، بگذاريد حکايت طنز آخوندی مرتبطی را عرض کنم و سپس به بحث شيرين آلتی که در افواه افتاده است بپردازم!

 نقل است روحانی نمايی - که به تعبير امام لباس روحانيت را نيز دزديده بود، مثل مارمولک! ( اميدوارم اين جمله معترضه  بلند و بالا برای بستن دهان قاضی القضات کافی باشد) - عاشق و دلباخته زن همسايه شده بود، اما او شوهر داشت و حصن حصين، شيخ مترصد فرصتی بود که زن همسايه را بر خود حلال کند، هر چه در کتاب ها گشت راهی نيافت! روزی ديد که شوی همسايه - زبانم لال - رو به فبله ادرار می کند، چون بازی شکاری خود را به سر صحنه رساند وفرياد وااسلاما سر داد، که ای کافر خدا نشناس، رو به خانه خدا ادرار می کنی؟ تو پاک کافر و مرتد باشی! اگر آقا بفهمد خونت حلال و مالت مباح می شود!

  زبان بسته‌ی ساده دل، کارش ناتمام، رو از قبله برگرداند و به پای شيخ افتاد، که ای شيخ چاره چيست؟ شيخ گفت: " زنت بر تو حرام شد، او را طلاق ده! "  دزد حاضر و بز حاضر، فی المجلس صيغه طلاق را به عربی فصيح و غليظ جاری ساخت و مرد همسايه خدا را شکر کرد که فقط زنش بر او حرام شده است و جان و مال به سلامت برده است!

سه ماه بعد مرد همسايه زن را در کابين شيخ ديد و تازه فهميد چه کلاه گشادی به سرش رفته است، روز و شب کشيک شيخ را می داد تا چاره ای کند، تا اين که شيخ را در خلوت رو به قبله در حال قضای حاجت يافت، فی الفور خود را رساند و فرياد برآورد که ياشيخ؛ چه می کنی که زنت بر تو حرام شد، شيخ فی الحال فرمود: " ای عوام الناس؛حواسمان هست، ببين سرش را برگردانده‌ام!"

و اما حکايت امروز ما چنين است، حاج سعيد و حاج منصور، در قامت مداح اهل بيت نا مسئولی را به آلت تناسلی تشبيه می‌کنند و هيچ اتفاقی نمی‌افتد ! چيزی بر کسی حرام نمی‌شود و عفت عمومی خدشه دار نمی‌گردد! حاج علی اردشير لاريجانی به عنوان رييس قوه مقننه و برادر رييس قوه قضاييه در برابر همه ائمه جمعه می فرمايد: "برای مقابله با تجاوز به عنف آلت همه افراد بريده نمی‌شود!" و اين خبر را خبرگزاری فارس منتشر می کند، باز آب از آب تکان نمی‌خورد وکسی خبرگزاری فارس يا حاج علی را مورد سئوال قرار نمی دهد، نه خبرگزاری لغو امتياز می‌شود، نه اعتبار نامه حاج علی باطل می شود!

اما عجيب است که نشريه " بهار زنجان" که خبر اول را نقد و آنرا مصداق اهانت تلقی کرده است به جرم "انتشار مطالب خلاف عفت عمومی و توهين به مقامات کشور" لغو امتياز می‌شود، در واقع ظاهراً فقط واژه "آلت" مندرج در نشريه رو به قبله بوده است، و باقی آقايان سرش را برگردانده اند، يا اساساً قبله جای ديگری است و مدير مسئول بهارزنجان هميشه رو به قبله می نويسد! و آقايان حواسشان به قبله جمع است!

مخلص کلام اين که: عزيزان من، مراقب سمت و سوی قبله باشيد، اگر می‌خواهيد زنتان بر شما حرام نشود!
۸۹/۷/۹    دکتر مهدی خزعلی

هیچ نظری موجود نیست: