هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

یک ملای شیاد ارسالی از از حوزه علمیه مصباح قم که ادعای خرافات امام زمانی میکرد با هشیاری مردم کرد بدام افتاد


اعترافات امام زمان دستگیرشده در کرمانشاه

روزنامه خراسان:‌ مدعي دروغين مهدويت هفته گذشته توسط ماموران سپاه نبي اکرم(ص) کرمانشاه دستگير شد. وي پس از اعتراف به جرايم خود گفت که جهل و سادگي برخي مردم مرا تحريک کرد تا ابتدا خود را يار امام زمان و بعد خود امام زمان معرفي کنم.
يک مقام مسئول در سپاه نبي‌اکرم (ص) با نقل اين اعتراف متهم دستگير شده مهدويت، جزئيات ديگري از اين پرونده و نحوه دستگيري وي را اعلام کرد.
وي گفت: با وصول گزارشات مردمي مبني بر فعاليت و ادعاهاي فردي به نام «غلام م» در شهرستان هرسين و داير کردن جلسات و محافل مريد پروري توسط وي در راستاي ادعاهاي نايبي امام عصر (عج) اين موضوع در دستور کار سپاه نبي‌اکرم(ص) استان قرار گرفت.
اين مقام مسئول افزود: در اين راستا تيمي متشکل از کارشناسان و رده مربوطه تشکيل و اين شخص و اعمال و حرکاتش قريب به 2 ماه زيرنظر گرفته شد که متاسفانه به موارد بسيار عجيب و قابل تاملي برخورديم.
وي درباره ادعاها و مسائل و موضوعات مرتبط با اين متهم گفت: وي جواني 35 ساله است که با استفاده از سادگي و احساسات پاک مردم و سادگي و بي‌بصيرتي آنان اقدام به سوء استفاده گسترده، فريب، تجاوز و ادعاي کذب مهدويت کرده است.
اين مقام آگاه تأکيد کرد: نامبرده داراي دفاتر و مريداني در شهرهاي قم، کاشان، ساوه، بوشهر و شيراز بود که با فريب‌کاري و ادعاهاي کفرآميز آنان را جذب و مورد سوء استفاده قرار مي‌داد.
وي افزود: متهم ابتدا خود را يار و نايب خاص امام عصر(عج) مي‌خواند و پس از مدتي که اعتماد افراد ساده‌لوح را جلب مي‌کرد، ادعاي امام زمان بودن مي‌کرد و حتي درجايي در جمع برخي از مريدان خاص نعوذ‌با... ادعاي ربوبيت و خدايي کرده است.
اين مقام مسئول ادامه داد: وي به شدت مريدانش را از داشتن موبايل، تلويزيون، وسايل مختلف زندگي، اتومبيل، رانندگي برحذر مي‌داشت و اقدام به صدور فتاواي عجيب و غريب در راستاي منافع خود مي‌کرده که از آن جمله مي‌توان به اين موضوع اشاره کرد که خانه خود را حرم الهي دانسته و هرکس به حضورش مي‌رسيده بايد سر مي‌تراشيده و حالتي شبيه به احرام به خود مي‌گرفته است.
وي ادامه داد: متهم منکر قرآن کريم، مسائل و احکام دين مبين اسلام و همه ضروريات دين شده و به افراد ساده‌لوح مي‌گفته: زماني که من ظهور کرده‌ام ديگر نيازي به عبادت، نمازخواندن و روزه گرفتن و اين اعمال نيست و همه اعمال شما کامل شده است.
اين مقام آگاه تاکيد کرد: وي از پيروان خود مي‌خواست شب‌ها را تا صبح بيدار بمانند و روزها را بخوابند و از اين مسائل با هيچ‌کس سخن نگويند؛ زيرا امکان لو رفتن موضوع را مي‌داده است.
وي هم چنين از اعتراف نامبرده به داشتن ارتباط نامشروع با مريدان مرد و خانم هايي که با وي مرتبط بودند خبرداد و گفت: وي حتي به همسر برادر خود هم رحم نکرده و به اعتراف خود با همه آنان ارتباط نامشروع داشته و حتي همسرش هم از اين مسئله آگاه بوده است.
اين مقام مسئول تصريح کرد: هيچ‌يک از مريدان عام و خاص وي جاي اصلي و منزلش را نمي‌دانستند و تنها مي‌توانستند در يک جاي مشخص اورا ببينند و وي در منزل خود در قم با بهترين وضعيت زندگي مي‌کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: