هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ بهمن ۲۲, پنجشنبه

نگاهی دیگر

آیت الله هاشمی رفسنجانی چهل درصد سهام مایکروسافت را خرید.
جوليانا اسگرينا
بیل گیتس و هاشمی رفسنجانی در نشست دیروز خود  در سوئیس سهام مایکروسافت را معامله کردند.


به گزارش جان مکنامارا خبرنگار بی بی سی روز گذشته در پی امضای یک قرارداد رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی چهل درصد از سهام شرکت مایکروسافت را از بیل گیتس خریداری کرد.
درپی تغییر سیاستهای مالی شرکت مایکروسافت و در راستای واگزاری سهام این شرکت به سرمایه داران خارجی، دیروز در جلسه ای محرمانه در پایتخت سوئیس بیل گیتس چهل درصد سهام شرکت مایکروسافت را به آیت الله هاشمی رفسنجانی منتقل کرد.
رفسنجانی در پاسخ به سوال خبرنگار بی بی سی مبنی بر علت این اقدام گفت:
"مایکروسافت شرکت بزرگی است. من و علی همیشه از ویندوز و دیگر محصولات این شرکت در اوقات فراغت خود استفاده میکردیم. بیل گیتس هم مرد با خدایی است و همیشه در کمک به مراکز خیریه پیشتاز بوده. بنابراین تصمیم گرفتیم سهام این شرکت را به جمهوری اسلامی ایران منتقل کنیم تا با این کار مشت محکمی به دهان آمریکا زده و منابع نرم افزاری آنها را به آغوش اسلام برگردانیم..."
در این راستا بیل گیتس مدیرعامل سابق شرکت مایکروسافت نیز با اعلام خرسندی از این معامله اکبر هاشمی رفسنجانی را "مرد باخدا و در عین حال با هوش تجاری" عنوان کرد و آن را مایه نزدیکتر شدن به آقا امام زمان توصیف نمود.
کارشناسان بر این باورند که این معامله احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران را به دلیل درگیر شدن منافع ملی ایالات متحده با دولتمردان جمهوری اسلامی کاهش میدهد.
بنیاد بسیج نیز امروز صبح در بیانیه ای حمایت خود از این معامله را ابراز داشته و خبر از برنامه های  آموزشی محصولات این شرکت بویژه .NET و سیستم های توزیع شده در بین بسیجیان کشور داد.

هیچ نظری موجود نیست: