هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

اگر پدرم کشته شود ،جهان با فاجعه روبه رو خواهد شد !!!!! - عمر بن لادن پسر اسامه بن لادن



">خبرنامه افغانستان آزاد / هالند


عمر بن لادن اظهار داشت كه بن لادن در هدفش مبني بر به ذلت كشاندن امريكا موفق عمل كرد و به اين هدف دست يافت.
عمر بن اسامه بن لادن پسر بن لادن، در گفت‌وگو با مجله رولينگ استون كه در دمشق صورت گرفت، ضمن بيان اين كه اسامه بن لادن رهبر القاعده، هدف خود را در به زانو در آوردن امريكا و به ذلت كشاندن آن محقق ساخت، نسبت به اين كه ممكن است كشته شدن بن لادن موجب حملات بسيار بدتر و بدتر از حملات كنوني شود، هشدار داد.
وي اظهار داشت: بارك اوباما، رييس جمهور امريكا، با افزايش نيروهاي امريكايي در افغانستان دچار اشتباه شد.
پسر بن لادن اظهار داشت: افزايش نيروهاي امريكايي در افغانستان به منزله بدتر شدن اوضاع در افغانستان است. اگر من به جاي اوباما بودم، همان حفظ آرامش را دنبال مي‌كردم. هرگز اوباما نمي‌تواند در افغانستان پيروز شود و اين مساله به خاطر تلاش‌هاي پدر من نيست بلكه به خاطر پايداري ملت افغانستان است.
عمر بن لادن گفت: امريكا بايد اكنون بسيار خوشحال باشد كه پدرم كشته نشده است، چون اگر پدر من كشته شود اوضاع بسيار بدتر خواهد شد و جهان بدتر و بدتر خواهد شد، به طوري كه مي‌توانيم بگوييم جهان در آن صورت با فاجعه روبرو خواهد شد.
وي ادامه داد: پدرم توانست پيشنهادات مبني بر افزايش حملات بسيار شديد‌تر را كه از سوي اعضاي القاعده مطرح شده بود، فعلا لغو كند. پدر من هدف ديني را دنبال مي‌كند و بر اساس اصول مبارزه تلاش مي‌كند. پدر من تنها در صورت نياز وارد عمليات نظامي مي‌شود.
وي تاكيد كرد: زماني كه امريكا وارد افغانستان شد، طرح پدر من پيروز شد.
عمر بن لادن تاكيد كرد: پدرم زماني كه راي دهندگان امريكايي جورج بوش، رييس جمهور سابق امريكا را در سال 2002 انتخاب كردند، بسيار خوشحال شد و پيش بيني كرد كه اين همان رييس جمهوري است كه امريكا به آن نياز دارد، چرا كه دست به جنگ خواهد زد و مبالغ زيادي را مصرف جنگ خواهد نمود و كشور را دچار اختلاف و چند دستگي خواهد نمود./
* * * * * * * * * * * *









   

هیچ نظری موجود نیست: