هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

مدیر استقلال: نیروی انتظامی به چه حقی تماشاچیان را می زند؟


غلامحسین مظلومی، مدیر تیم فوتبال استقلال تهران، شدیدا به برخورد نیروی انتظامی با تماشاگران پس از پایان مسابقه با پرسپولیس اعتراض داشت و هشدار داد که از آنها شکایت می‌کند.
بعد از ظهر چهارشنبه مسابقه حساس پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار شد و ظاهرا مسوولان که از هر جمعیتی واهمه دارند، به دنبال این بوده اند که به هر طریق ممکن و با سرعت تمام، حاضران در استادیوم را متفرق کنند.
خبرگزاری ایسنا گزارش کرده که پس از بازی، هنگامی که بازیکنان هر دو تیم و مربیانشان در حال خروج از ورزشگاه بودند، آقای مظلومی با صحنه ای روبرو می شود که «یکی از ماموران نیروی انتظامی با یکی از افراد حاضر در تونل درگیر شده و ضرباتی به او وارد می کند.»
بنا به این گزارش وی فریاد می‌زد «نیروی انتظامی به چه حقی مردم را می‌زند؟» مسوولان انتظامی حاضر در محل نیز با این استدلال که آقای مظلومی نباید «نیروی انتظامی را پیش مردم بدنام کند»،‌ تلاش می کردند او را آرام کنند اما او آرام و قرار نداشت و با صدای بلند می گفت «قطعا از شما شکایت می‌کنم، شما نباید مردم را کتک بزنید. به چه حقی این کار را می کنید؟»
در پایان داربی پایتخت که با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس تمام شد، برخی از ماموران نیروی انتظامی با برخی از هواداران دو تیم برخوردهایی داشتند و حتی در حین مسابقه هم خبرنگارانی را که خارج شده و می خواستند دوباره به داخل ورزشگاه برگردند، راه نمی دادند.
غلامحسین مظلومی بازیکن سال های دور استقلال تهران است که سال ها در تیم های مختلف باشگاهی و همچنین تیم ملی نوجوانان ایران مربیگری کرده.

هیچ نظری موجود نیست: