هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

وقتی معدن نمک حکومت برای خودیها بی نمک میشود

ده‌نمكی هم مجری بی طرف! را ناكام گذاشت

برنامه شب گذشته رو به فردا بعد از حضور چند چهره افراطی حامی دولت، گویا قصد داشت با حضور مسعود ده‌نمكی به شیوه دیگری كار را ادامه دهد، اما تعریضهای مكرر این كارگردان سینما به دولت كنونی و مجری جوان حامی آن، این رویه را ناكام گذاشت و ده‌نمكی كه پس از اخراجی‌ها بیشتر با اقشار مختلف مردم ارتباط پیدا كرده، از محكوم كردن معترضین خودداری كرد.
به گزارش خبرنگار "آینده" ده نمكی چندین بار مسوولان برنامه را به دلیل خودداری از پخش مستند انتقادی فقروفحشای او تخطئه كرد و آن را نشانه نبود تحمل در مسوولین دانست. حتی زمانی كه مجری اعلام كرد مستند "كدام استقلال كدام پیروزی آماده پخش است" ده نمكی گفت: فایده ای ندارد. شما اگر راست می گویید، مستند فقر و فحشا را پخش كنید.
ده نمكی در مورد نگاه هجمه به نگاه های نقادانه در دولت قبل و امروز گفت: عدم تحمل نقد از زاویه انقلاب ربطی به دولت و جناح خاص ندارد، در یك دولت فیلم بنده توقیف شد و در دولت حاضر كتاب من.
ده‌نمكی در پاسخ به سوالی مبنی بر این كه به نظر شما طرح مباحث این چنینی در رسانه ملی سیاه‌نمایی اوضاع جامعه نیست، گفت: اگر ما نتوانیم در رسانه ملی مطالبات خود را مطرح كنیم یعنی مشكل داریم و این مسائل را باید در همین جاها از مسئولان طلب كنیم و حتی اگر به خاطر سخنان یاد شده دستگیر هم شدیم هیچ مشكلی نیست.
در حالی كه مجری تلاش داشت با اشاره به برخی سخنان درباره ساده زیستی مسوولان و طرح این پرسش كه مشكل از كدام زمان آغاز شد، بحث را در مسیر نقد دولتهای گذشته ببرد، ده‌نمكی باز هم مقاومت كرد و در مقطعی هم گفت: نباید برخی فقط ژست و شعار عدالت بگیرند.
وی برچسب زدن به برخی منتقدان و مصادره شعار عدالت را اشتباه خواند و گفت: همه جوانان آزادی و عدالت را دوست دارند و الان نباید اشتباهی كه در مصادره شعار آزادی شد، تكرار كنیم.
وی در لحظات پایانی برنامه كه مجری از او خواست تا یك میان برنامه پخش شود گفت: بحث را عوض نكنید من دارم صحبت می كنم.در قسمت دیگر كه مجری میان صحبت های ده نمكی پریده بود، وی گفت تو گوشی چیزی بهت گفتن، آره گفتن كه یك چیز دیگر بگویم.

هیچ نظری موجود نیست: