هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

تماس رايگان از طريق گوگل

شركت گوگل با خريد شركت "Gizmo5 " به كاربران خود امكان استفاده از مكالمه اينترنتي رايگان در مناطق دوردست و صعب‌العبور را با تلفن ثابت و همراه مي‌دهد.

به گزارش فارس، شركت گوگل كه چندي پيش شركت تبليغاتي " ADmob " را خريداري كرده بود در تازه ترين اقدام خود شركت Gizmo5 " " را نيز خريداري كرد.
اين واقعيت انكارناپذير است كه گوگل حركت جدي براي گسترش خدمات خود برداشته است و در اين راه از صرف هيچ‌گونه هزينه‌اي پروا نمي‌كند.
Gizmo5 " " يك شركت سرويس‌دهنده " "Voip است كه به مبلغ 30 ميليون دلار از سوي شركت گوگل خريداري شد.

"VoIP "سرويسي صوتي مبتني بر شبكه جهاني اينترنت است كه شما مي‌توانيد از طريق آن مكالمات رايگان در هر كجاي دنيا داشته باشيد.
"گوگل تالك " به كاربران اجازه مكالمات صوتي را مي‌داد و صداي گوگل نيز بر پايه Voip استوار بود و گوگل با خريد "Gizmo5 " به كاربران اجازه مي‌دهد تحت پروتكل " PSTN " اجازه مكالمات را در مناطق دوردست و صعب العبور را با تلفن ثابت و همراه داشته باشند.

به عبارت ديگر شما قادر به ايجاد و دريافت تماس و استفاده از تلفن تحت سرويس جديد گوگل خواهيد بود حتي اگر شما در نوك قله اورست و يا در دل صحراي سينا باشيد .
البته شركت "اسكايپ " نيز در حال رقابت با گوگل براي خريد اين شركت بود و حالا گوگل با خريد اين شركت ديگر يك رقيب تمام عيار براي شركت "اسكايپ " است.
Gizmo5 " " از سوي " رابرتسون " بنيان‌گذار سايت‌هاي اينترنتي MP3 و MP3tunes در سال 2003 تاسيس شد.

هیچ نظری موجود نیست: