هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۹۰ مرداد ۹, یکشنبه

اعلام جنگي ديگربراي بقاي ملاها امريكا طراح اصلي روزهاي شوم ايران به خبر زير عكس العملي نشان نداد


اعتلاف عربستان, ترکیه, پاکستان در آینده نزدیک بر علیه ایران

واسطه های خرید تجهیزات نظامی برای عربستان سعودی درکشورهای بزرگ اروپائی پرسه می زنند. از مدرن ترین قایق های جنگی تا آخرین ومدرن ترین تانک های نظامی. حتی گفته می شود، در عمق خاک عربستان، سامانه هائی برای پرتاب موشک های مجهز به کلاهک های اتمی برپا شده و این کشور شماره کلاهک اتمی از طریق پاکستان دریافت داشته است. این سامانه ها به سوی ایران نشانه گیری شده اند!
از قول آن واسطه های عمده ای که برای خرید تجهیزات نظامی سرگرم محرمانه ترین مذاکرات در کشورهای مهم اروپائی هستند، از سپتامبر سخن می گویند و این که تا آن تاریخ باید محموله های خریداری شده به عربستان برسد.
هیچکس اطلاع از مذاکرات محرمانه رئیس جمهور پاکستان و پادشاه عربستان که اخیرا با یکدیگر در ریاض دیدار کردند ندارد. این درحالی است که ارتش عربستان شاخه ای از ارتش پاکستان محسوب می شود و زرادخانه اتمی پاکستان، اسلحه خانه عربستان در پاکستان
دست پاکستان در جیب آلوده به نفت عربستان سعودی است و پیاده نظام پرقدرت وهابی عربستان سعودی در پاکستان مستقر. به این ترتیب، پاکستان و عربستان دو قلوهای از هم جدا نشدنی اند و هر حادثه برای ایران، رویدادی مشترک از سوی این دو کشور علیه ایران خواهد بود. رویدادی که به مرز تحقق نزدیک شده است. یعنی حمله مشترک و همه جانبه نظامی به ایران. 85 در صد مسلمانان جهان اهل تسنن اند و ترکیه و عربستان سعودی مشترکا آن را سپاه اسلام می دانند. حوادث سوریه و تیرگی روز افزون روابط جمهوری اسلامی و ترکیه بر سر سرکوب مردم و یا تغییرات در رژیم سوریه و آغاز اصلاحات دراین کشور، بصورت غیر مستقیم، مثلث عربستان- ترکیه- پاکستان را در برابر جمهوری اسلامی قرار داده است. تهدیدهای نظامی اخیر فرماندهان سپاه علیه ترکیه و یا اظهارات و حتی اقداماتی سپاه در بحرین و کویت و یمن، آب را هر روز گل آلوده تر می کند.
اسناد ویكی لیكس می گوید: ملك عبدالله پادشاه عربستان با صراحت به امریکائی ها گفته است:سر افعی ایران را باید قطع كرد


وضعیت بحرانی ایران و سفر نظامی علی خامنه ای به هرمزگان

هر قدرت نظامی را مجبور به عقب نشینی خواهیم کرد

علی خامنه ای که سفر نظامی پنجشنبه گذشته خود به استان هرمزگان را لغو کرده بود، روز گذشته ، به همراه شماری از فرماندهان سپاه و ارتش، با چراغ خاموش وارد این استان شد. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سرلشگر فیروز آبادی فرمانده ارتش و فرمانده نیروی دریائی، فرمانده کل سپاه و شماری دیگر از فرماندهان ارتش و سپاه نیز همزمان با علی خامنه ای وارد هرمزگان شدند.
پیشتر، خبرگزاری مهر در خبری که بلافاصله از روی سایت این خبرگزاری حذف شد، اعلام کرده بود که رهبر جمهوری اسلامی برای یک جلسه نظامی، با حضور فرماندهان ارشد قوای سه گانه ارتش و همچنین سپاه پاسداران راهی هرمزگان می شود. زمان این سفر پنجشنبه گذشته اعلام شده بود اما، سفر به تعویق افتاد و روز گذشته شنبه انجام شد. با آنکه تصاویر انتشار یافته از این خبر، عمدتا مربوط به بازدید خامنه ای از تاسیسات نیروی دریائی است، اما حضور فرمانده کل سپاه و رئیس ستاد مشترک و فرمانده ارتش و نشان میدهد که این سفر، تنها بمنظور بازدید از تاسیسات نیروی دریائی انجام نشده و هدف اصلی برخی آمادگی ها برای مقابله با حمله نظامی به ایران است. بویژه که یکبار دیگر مسئله راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر از جانب روسیه اعلام شده و اخباری درباره حوادث احتمالی در ماه شهریور انتشار یافته است.
از این سفر و سخنان رهبر جمهوری اسلامی در جریان بازدید از تاسیسات نیروی دریائی، این جمله، در متن گزارش خبری سفر مورد بحث انتشار یافته است: امروز شرایط با گذشته بسیار متفاوت است.جمهوری اسلامی هر قدرت نظامی را مجبور به عقب نشینی خواهد کرد. ما هچ کشوری را به جنگ تشوق نکرده‌ایم و نخواهیم کرد و تا جائی که بتوانیم از آن پرهیز خواهیم کرد اما کسان که پیشرفت خود را با تحکم و روزگوئی تأمین می ‌کنند بدانند که در مقابل خودشان یک کشور مقتدر را دارند.

بررسی آرایش نظامی در برابر حمله به ایران

در هرمزگان و با شرکت فرماندهان ارتش، سپاه و رهبر
خبرگزاری مهر، برای مدتی کوتاه خبر سفرنظامی علی خامنه ای به هرمزگان را منتشر و سپس آن را حذف کرد. این خبرگزاری اعلام کرده بود که روز پنجشنبه (فردا) علی خامنه‌ای بمنظور بازدید از نیروهای نظامی به هرمزگان سفر می کند و «قرار است مقام معظم رهبری علاوه بر بازدید از تاسیسات نظامی سپاه و ارتش در استان هرمزگان٬ جلسه‌ای با فرماندهان ارشد نظامی کشور در خصوص مسائل مختلف استانی و کشوری داشته باشند.»
این که خبرگزاری مهر بدلائل امنیتی چنین خبری را حذف کرده باشد، غیر طبیعی نیست. مگر آن که سفر بطور کلی، به دلائل امنیتی و احتمالاتی که از آنسوی مرز برای “شنود” و یا هر اقدام دیگری که وجود دارد لغو شده باشد. و یا دستور کار شورای فرماندهان نظامی با فرمانده کل قوا نیازمند برخی تغییرات باشد و یا…
همه این نکات یک سوی ماجراست. حتی اگر قصد برخی تصمیمات سیاسی نیز مطرح بوده باشد که با اظهار نظرهای سیاسی اخیر فرماندهان سپاه و اختلافات موجود بین دولت و سپاه و بیت رهبری در ارتباط باشد،آن سوی مهم تر مسئله، خطر حمله به ایران و جنگی است که گفته می شود در شهریور ماه پیش بینی شده است. جلسه فرماندهان ارتش و سپاه با علی خامنه ای، آن هم در منطقه ای که مرز حمله به ایران خواهد بود، یعنی خلیج فارس و دهانه دریای عمان، حتی می تواند با تاخیر هم برگزار شود، اما برگزاری آن ظاهرا گریز ناپذیر است، چرا که بوی جنگ می آید!

«فرود اضطراری هواپیمای رئیس جمهور پاکستان هنگام سفر به ایران»


۱۳۹۰/۰۴/۲۵
رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که روز شنبه هواپیمای حامل آصف علی زرداری، رئیس جمهوری پاکستان که عازم ایران بود، دچار نقص فنی شده و مجبور به فرود اضطراری شد.
آنگونه که شبکه‌های تلویزیونی پاکستانی گزارش کرده‌اند، هواپیمای نظامی سی ۱۳۰ که حامل آصف علی زرداری و هیات همراه وی بود، روز شنبه از پایگاه هوایی چاکالا در نزدیکی اسلام‌آباد به پرواز درمی‌آید اما پس از ۱۲ دقیقه پرواز به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری می‌شود.
برپایه این گزارش‌ها رئیس جمهور این کشور و هیات همراش از «فاجعه» احتمالی جان به در بردند چراکه مخزن سوخت این هواپیما نشت داشته است.
شبکه‌های محلی پاکستان همچنین گزارش داده‌اند که دولت دستور داده درباره این حادثه تحقیق و تفحص انجام گیرد.
این گزارش‌ها می‌افزایند پس از این حادثه آصف علی زرداری با هواپیمای دیگری به ایران پرواز کرد.
رحمان مالک وزیر کشور، سید نوید قمر وزیر آب و نیرو، عاصم حسین وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان از جمله مقام‌هایی هستند که آصف علی زرداری را در این سفر همراهی می‌کنند.
آصف علی زرداری که برای دومین بار است در تیرماه امسال به ایران سفر می‌کند، روز شنبه، با همتای خود محمود احمدی‌نژاد و آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در دیدار رئیس جمهور پاکستان با آیت‌الله خامنه‌ای، محمود احمدی‌نژاد نیز حضور داشت.
رهبر جمهوری اسلامی ایران نیز در دیدار با رئیس جمهوری پاکستان «دشمن واقعی» این کشور را «غربی‌ها و در راس آن آمریکا» عنوان کرد و گفت: «خداوند متعال هرچه زودتر شر دشمنان ملت پاکستان را از این کشور کوتاه کند.»
زرداری روز شنبه گفت که «پاکستان اهمیت زیادی برای مناسبات با ایران قائل است و ایران را دوست و بازیگری مهم در منطقه می‌داند.»
سفر آصف علی زرداری به ایران، هنگامی است که مناسبات اسلام‌آباد و واشینگتن دوران دشواری را طی می‌کند.
آمریکا دو ماه پس از آنکه اسامه بن‌لادن را در یک منطقه نظامی‌نشین در نزدیک اسلام‌آباد، پیدا کرد، ۸۰۰ میلیون دلار از کمک دو میلیارد و هفتصدمیلیون دلاری به این کشور را به حال تعلیق درآورد.
زرداری که در اوایل تیرماه امسال نیز برای شرکت در کنفرانس مبارزه با تروریسم به تهران آمده بود، توافقنامه‌ای با همتایان ایرانی و افغان خود در زمینه مبارزه با شبه‌نظامیان به امضا رساند.
با این حال رابطه ایران و پاکستان، خالی از تنش نبوده است؛ ایران پیش از این پاکستان را متهم کرده بود که گروه‌های مسلح و از جمله گروه جندالله را در خاک خود پناه داده و آنها از انجا علیه ایران اقدام می‌کنند.
عاقبت اين تحليل اينكه  با دو سفر مشكوك زرداري طي كمتر از سه هفته به ايران در پشت پرده سياست امريكا و نوچه هايش  ملاهاخواب تلخ ديگري براي ايرانيان و پاكستانيها در شرف وقوع است 

هیچ نظری موجود نیست: