هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۹۰ مرداد ۹, یکشنبه

آيا مردم دنبال رهبر برای جنگ راه خواهند افتاد؟


ابرهای سیاه جنگ و ویرانی به آسمان ایران نزدیک شده اند. حالا دیگر، تنها خبرگزاری ها تهدیدهای غیر مستقیم مقامات اسرائیل و امریکا را منتشر نمی کنند و یا دولت های کشورهای کوچک خلیج فارس و یا همسایگان ایران در انتظار آن نیستند، بلکه در خود ایران، و نه از زبان اصلاح طلبانی که تاکنون نسبت به این خطر هشدار داده اند، بلکه بتدریج از جانب باصطلاح اصولگرایان نیز این خطر مطرح می شود. البته از جانب آن گروه از اصولگرایان جناح راست حاکم در جمهوری اسلامی که واقع بین شده اند. آنها بدرستی نگران نتیجه آن توهماتی هستند که رهبر جمهوری اسلامی و گروهی از فرماندهان سپاه در سر دارند و تصور می کنند، هنوز جمهوری اسلامی، آن جمهوری اسلامی دوران حمله ارتش صدام به ایران است. آنها تصور می کنند مردمی که سپاه و بسیج را امروز نه درکنار خود، بلکه روبروی خود می بینند برای دفاع از این جمهوری اسلامی سینه سپر خواهند کرد!
“بولتن نیوز” از جمله سایت های خبری- تفسیری جمهوری اسلامی است که در دوران اخیر و از سوی مخالفان دولت احمدی نژاد و بتدریج سیاست های علی خامنه ای راه اندازی شده است.
این سایت روز پنجشنبه گذشته نوشت:
«مردم در زمان امام با دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا جنگیدند، اما نه حوزه می‌‏توانست در برابر وی بایستد و نه سایر جناح‌ها مانند رفاه طلبان و… اما اگر الآن بخواهیم بجنگیم مشکلات ما زیاد خواهد بود. اگر مقام معظم رهبری بخواهند با گروهی بجنگند و با مسایل داخلی و خارجی بصورت جدی برخورد کنند، چه موانعی خواهند داشت؟ آیا مقدسین و حوزه‏‌های علمیه و اقشار مختلف در حال حاضر جنگ را تحمل می‌‏‌کنند؟ یا اینکه در این مسایل با مقام معظم رهبری مقابله خواهند کرد؟ الآن یک کانون تبلیغاتی عظیمی مانند جنگ در کشور وجود ندارد، تا انگیزش عموم را تحریک نماید، حال باید ببینیم ایشان در این شرایط باید چگونه برای اسلام کار کند؟ هم نفاق داخلی مانع است و هم ضعف فهم بعضی از متدینین یک مشکل است. ساده لوحی بعضی از حزب‌اللهی‏‌ها هم مضاف بر علت است، نمی‌‏توان حزب‌اللهی‏‌ها را متحجر و مقدس مآب دانست؛ اما بعضی از این‌ها ساده لوحند که با یک قوره مزاجشان تلخ شده و با یک مویز شیرین می‌‏‌شود، تحمل و سعه صدر ندارند، اگر کار به دستشان بیافتد یا درمانده می‌‏‌شوند یا به فساد تن می‌‏‌دهند، اگر هم کار به دستشان نباشد، منزوی شده و آنگاه خیلی از مطالب را زیر سئوال می‌‏برند.»
از این روشن تر، که ایران باید در انتظار چه حوادثی باشد؟

هیچ نظری موجود نیست: