هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۱, شنبه

سريع‌تر کردن بازیها در ويندوز7

کامپيوترهاي توليدي Alienware را همه بازي‌خورها مي‌شناسند. سيستم‌هاي معمولي الين‌ور3 برابر حداکثر توان خريد کامپيوتر ما است. مي‌توان يک سيستم معمولي سه ساله را به استانداردهاي Alienware نزديک کرد.
برنامه کوچکي به‌نام GameGain وجود دارد که مي‌تواند تنظيمات کامپيوتر شما را به‌گونه‌اي بهينه‌سازي کند که بازي‌ها را بيشتر از حد تصور بتوانيد خوب بازي کنيد.
GameGain پيش از انجام عملياتش، تنها سه سوال مي‌پرسد: سيستم عامل، پردازنده و سرعت مورد نياز. براي اين‌که سرعت کامپيوتر خود را به‌حالت Fastest برسانيد، بايد اين نرم‌افزار را بخريد اما نگارش رايگان آن سرعت کامپيوتر را زياد مي‌کند.
بعد از پاسخ دادن به سه سوال، گزينه Go را بزنيد تا تحليل سيستم‌تان آغاز شود. GameGain‌ گارانتي کرده است که با اين نرم‌افزار تعداد فريم‌ها بر ثانيه در بازي سنگيني چون  Elder Scrolls IV‌ را دوبرابر مي‌کند.
بعد از يکي‌دو دقيقه پيغامي مبني بر راه‌اندازي مجدد سيستم به‌شما نشان مي‌دهد. اگر نتيجه مورد نظر خوشايند نبود، مي‌توانيد از طريق دکمه Restore تنظيمات خود را به سر جاي اول برگردانيد. براي دانلود اين نرم‌افزار به لينک زير برويد:
http://tinyurl.com/click278trick1

هیچ نظری موجود نیست: