هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه

آنجلينا جولی پس از انتقال حكومت ترا به ايران دعوت ميكنيم

آنجلينا جولی: من عاشق سفر كردن به ايران هستمآنجلينا جولی: من عاشق سفر كردن به ايران هستم




آنجلينا جولي، بازيگر سرشناس آمريکايي 29 جولاي (7 مرداد) در مصاحبه با روزنامه فايننشيال‌تايمز انگليس گفت: «من عاشق سفر كردن به ايرانم.»

به گزارش ايسنا، او كه همچنين اين روزها در مقام كارگردان پشت دوربين فيلم«در سرزمين خون و عسل» با موضوع جنگ بوسني است، در ادامه گفت: كشور چين نيز از ديگر كشورهايي است كه در ليست من براي ديدن و كشف كردن است.

بنا بر اين گزارش او در ادامه اعلام كرده است که اين جزو روياهايش است كه در صحراي بزرگ آفريقا، شترسواري کند.

جولي در ادامه گفت: همچنين مي‌خواهم برمه را از نزديک ببينم؛ البته نه در شرايط نادرستي كه بر آن كشور حاكم ست و تحت حکومت سرکوبگر نظامي اداره مي‌شود.

آنجلينا جولي ـ هنرپيشه آمريكايي ـ ماه گذشته عنوان پردرآمدترين بازيگر زن هاليوود را به‌ دست آورد.

وي از سال 2001 از سوي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به‌عنوان سفير حسن نيت تعيين شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعاليت در زمينه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

هیچ نظری موجود نیست: