هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

سازمان اطلاعات آمریکا: اسرائیل در چند هفته ی آینده به ایران حمله می کند


به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از المختصر: افسران بلند پایه ی سازمان اطلاعاتی آمریکا نامه ای هشدار آمیز را به اوباما مبنی بر حمله ی احتمالی اسرائیل به ایران در چند هفته ی آینده نوشتند.

بنابه گزارش سایت شبکه ی دوم تلوزیون اسرائیل که روز پنج شنبه منتشر شد، گروهی از بازنشسته گان و افسران بلند پایه ی سازمان اطلاعات آمریکا که هم اکنون مشغول فعالیت در زمینه ی جامعه ی "عاقل" جهانی هستند و می خواهند جهان بدون جنگ را بسازند نامه ای به اوباما نوشتند که در آن آمده: آقای رئیس جمهور ما و شما خوب می دانیم که نتانیاهو در حال جمع آوری اسلحه و نیرو برای حمله به ایران در چند هفته ی آینده می باشد.

این سایت افزود: هدف این نامه ی هشدار آمیز که به رئیس جمهور آمریکا فرستاده شده است جلوگیری حکومت آمریکا از وقوع این جنگ می باشد.

و اداره حکومت آمریکا قادر به انجام کارهایی در راستای منع این حمله می باشد، و ما مطمئنیم که شما و حکومت آمریکا به رئیس حکومت اسرائیل اعتماد کامل دارید و همین امر به شما اجازه می دهد که وی را از این حمله منصرف کنید، و اگر همین الآن دست به کار شوید می توانید جلوی این حمله بگیرید .

این سایت گفت: بنابه گمانه زنی های این افسران، اسرائیل می خواهد با حمله به ایران، حکومت فعلی را عوض کند نه نیروگاههای اتمی ایران را نابود کند.

هیچ نظری موجود نیست: