هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

دیگر تقیه جایز نیست

بايد از ظالم و ستمگر ابراز برائت و تنفر و لعن کرد. چه زنده و چه مرده. اين را دهن به دهن بايد بين مردم پخش کرد که جوري شود روزي که جنتي انشاء الله مي ميرد، سراسر ايران چراغاني شود و مردم شادي کنند و اين خيلي اثر دارد و ديگران حساب دستشان بيايد.

در ادامه آیت الله صانعي دیگر ملایان درباری را همچون حضرات آيات مکارم شيرازي، نوري همداني از مراجع عظام تقليد و آيت‌الله امامي کاشاني امام جمعه تهران را نکوحش، خواستار مرگ آيت‌الله جنتي دبير شوراي نگهبان شد.

در جلسه‌اي که در تاريخ 29 مردادماه سال جاري در دفتر صانعي با حضور جمعي از عناصر شاخص اصلاح طلب برگزار شد، وي در قسمتي از سخنان خود با ادامه ضمن افتخار به مخالفت با نظام جمهوري اسلامي گفت: قضيه آقاي منتظري که اتفاق افتاد، روحانيت يا سکوت کردند و يا تأييد و تنها من بودم که در اين وسط ايستادم. خيلي خوشحال هستم که تنها آخوندي بودم که مردم گفتند ضد دستگاه و ضد نظام است.

وي در ادامه سخنان خود مرجع مردم براي دريافت اخبار را رسانه هاي بيگانه خواند و اظهار داشت: کسي که به راديو و تلويزيون ايران توجه کند، هيچ چيزي از مسائل خبر ندارد. رسانه‌هاي غربي را نگاه کنيد، ببينيد اينها چه مي کنند. ببينيد آقاي سازگارا چه مي گويد؟ من ايشان را آدم متديني مي دانم!

صانعي ضمن اهانت به آيت الله جنتي دبير شوراي نگهبان و از بزرگان انقلاب اسلامي گفت: بايد از ظالم و ستمگر ابراز برائت و تنفر و لعن کرد. چه زنده و چه مرده. اين را دهن به دهن بايد بين مردم پخش کرد که جوري شود روزي که جنتي انشاء الله مي ميرد، سراسر ايران چراغاني شود و مردم شادي کنند و اين خيلي اثر دارد و ديگران حساب دستشان بيايد.

وي ضمن طرح ادعاي پشيمان شدن آيت‌الله نوري‌همداني از تبريک گفتن به رئيس‌جمهور ادامه داد: من باور ندارم. او دست خودش نيست. مي گويند شک بين يک و دو باطل است.هر چه حکومت مي گويد، هر چه به او مي گويند، او هم همان را مي گويد.

صانعي در بخش ديگري از اهانت‌هاي خود، جملات سخيفي در مورد آيت‌الله مکارم شيرازي به‌کار برد که به دليل ضرورت حفظ شأن مرجعيت از بازنشر آن معذوريم.

وي همچنين آيت‌الله امامي کاشاني امام جمعه موقت تهران را انساني ساده لوحي خواند.

صانعي در بخش پاياني اظهاراتش ضمن تکرار ادعاهاي رسانه هاي غربي عليه نظام و انقلاب گفت: شنيده ام که مساجد الحمد لله خلوت شده است. شما هم در خانه نماز بخوانيد، (يک)مرد مسلم عدالتش بيشتر از کساني است که اضلال مي کنند. يا زن اگر بايستد و مرد به او اقتدا کند، بهتر است. به مردم بگوييد که مسجد نروند و در خانه عبادت کنند.

صانعي همچنين چندي قبل و در جمع تعدادي از روحانيون همفکرش در گرگان ضمن اهانت‌هاي متعدد و انتسابات کذب به رئيس‌جمهور، لقب حرامزادگي را درخصوص وي به‌کار برد که اين هتاکي با واکنش گسترده روحانيت، نمايندگان مجلس و فعالان سياسي مواجه شد و اين اقشار ضمن تأکيد بر خروج صانعي از عدالت و عدم صلاحيت وي، درخواست محاکمه وي را مطرح کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست: