هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ آبان ۲۹, جمعه

حراج دختران ايرانی در اينترنت، خود فروشى زنان ایرانی زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی

images.google
تابناک: برخى شبكه ماهواره‏اى مستهجن عربى كه يكى از فعاليت‌هاى آنان فروش زنان بعضى از كشورها از طريق نمايش دادن برهنه آنها روى آنتن است، اخيراً در اقدامى ضداخلاقى امكان ارتباط با زنان ايرانى با پس زمينه پرچم ايران را نيز براى مخاطبان خود فراهم آورده‌اند. صاحبان اين شبكه‏هاى ماهواره‏اى از روى عمد لفظ جلاله "الله" كه وسط پرچم جمهورى اسلامى ايران قرار دارد را كمى بزرگتر از حد معمول انتخاب كرده‏اند كه مخاطب، پرچم كشورمان را با ديگر كشورها اشتباه نگيرد. با گرفتن اين شماره تلفن‏ها، صداى عشوه‏گرى‏هاى زنان فارسى زبان به گوش مى‏رسد.




سایت انتگراسیون: در پس پرده آنچه سایت تابناک وابسته به محسن رضائی "عشوه گری زنان ایرانی" نامیده، فریاد و زجر
و اشک و خون زنان ایرانی و خانواده های آنها پنهان است. زنان و دخترانی که در جهنم جمهوری اسلامی و زیر سایه "لفظ جلاله الله" با زور و ضرب پرورش یافته و تحت کنترل یک رژیم دیکتاتوی اسلامی جائی برای یک زندگی انسانی برای خود نیافته و اینک در خارج کشور ناچار به تن فروشی شده اند. این پدیده، یکی از نمونه های "صدور انقلاب" ی است که خمینی و مسئولین ریز و درشت این نظام در پی اجرای آن بودند. میزان شرمندگی این سایت مدافع "نظام" تا آنجاست که در فرار از پذیرش مسولیت توسط این رژیم، از به کار بردن "لفظ جلاله" "جمهوری اسلامی" در کنار نام ایران خودداری می کند! باید پرسید چه چیز "مستهجن" است؟ تن فروشی برای سیر کردن شکم خود و خانواده، یا سرکوب و کشتار انسانها و تجاوز به دختران و پسران در زندان ها و نابود کردن امید و استعداد های آنها، به نحوی که به جز فرار از کشور، راهی برای بسیاری از مردم کشور باقی نمانده است.

........

مشروح خبر

برخى شبكه ماهواره‏اى مستهجن عربى كه يكى از فعاليت‌هاى آنان فروش زنان بعضى از كشورها از طريق نمايش دادن برهنه آنها روى آنتن است اخيراً در اقدامى ضداخلاقى امكان ارتباط با زنان ايرانى با پس زمينه پرچم ايران را نيز براى مخاطبان خود فراهم آورده‌اند.
تاكنون تركيه، عربستان و روسيه چند كشور پاى ثابت اين اقدام بوده‌اند اما اين اولين بارى است كه پرچم جمهورى اسلامى ايران در پس زمينه زنان برهنه ديده مى‏شود.
اين شبكه‌ها تصوير زنان را در حالى نمايش مي‌دهند كه در پس زمينه آن پرچم كشور شان و در زير تصوير نيز شماره تلفن و پرچم مليت آنان به چشم مي‌خورد.
صاحبان اين شبكه‏هاى ماهواره‏اى از روى عمد لفظ جلاله "الله" كه وسط پرچم جمهورى اسلامى ايران قرار دارد را كمى بزرگ‏تر از حد معمول انتخاب كرده‏اند كه مخاطب پرچم كشورمان را با ديگر كشورها اشتباه نگيرد.
با گرفتن اين شماره تلفن‏ها، صداى عشوه‏گرى‏هاى زنان فارسى زبان به گوش مى‏رسد.

شايان ذكر است كد شماره تلفنى كه در صفحه اين شبكه‏ها ديده مى‏شود به كشور استونى تعلق دارد.

تابناک: خود فروشى زنان با پرچم ايران

هیچ نظری موجود نیست: