هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ آذر ۶, جمعه

ویندوز ۸ در ۲۰۱۲ می‌آید.

براساس آخرین اخبار از شرکت مایکروسافت و بر اساس نقشه راه این شرکت، باید در سال ۲۰۱۲ منتظر رونمایی از ویندوز، با کد رمز ۸ باشیم.

windows 8

windows 8

مایکروسافت در ارایه محصولات ویندوزش، از یک سیکل زمانی ۴ ساله پیروی می کند که متاسفانه در عرضه ویندوز ویستا رعایت نشد و این پروسه از زمان ارایه ویندوز XP تا ویندوز ویستا ۵ سال طول کشید، که شرکت را با مشکلات زیادی با توزیع کننده‌ها، و فروشگاه‌های بزرگ نرم‌افزار مواجه کرد.

زمان شروع به کد‌نویسی این ویندوز و استخدام برنامه‌نویسان جدید برای کار بر روی پروژه دقیقا مصادف است با زمانی که کد‌نویسی ویندوز ۷ به پایان رسیده و به بازار عرضه می‌شود، از روند استخدامی شرکت چنین برداشت می‌شود که مشغول کار برروی یک نوع سیستم فایلی جدید [سیستم فایلی مثل: NTFS، FAT ] هستند و آن سیستم فایلی، احتمالا تکنولوژی (DFSR) (سیستم فایلی توزیع‌شده) باشد. این سیتم فایل ویژیگی‌های جدیدی برای کار با کلاستر‌ها و دسترسی راحت‌تر به فایل‌ها به همراه دارد.

برخی از شایعات از احتمال پشتیبانی این ویندوز از پردازش ۱۲۸ بیتی حکایت می‌کنند، این احتمال که ویندوز نسخه ۸، به طور‌کلی مبتنی بر فن‌آوری موسوم به ابر باشد کم است.

پس هم‌اکنون، باید منتظر حدس وگمان‌ها و شایعات در ارتباط با این محصول بود.

نقشه راه:
windows 8 road map

windows 8 road map

منبع:Neowin, ZDNET

هیچ نظری موجود نیست: