هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

تحولات روز 16 آذر

این خبر تکمیل می شود؛
گزارش لحظه به لحظه از تحولات روز 16 آذر
در حال حاضر خیابان ابوریحان توسط پلیس مسدود شده و خیابان وصال و 16 آذر نیز تحت کنترل نیروهای پلیس قرار دارد. این گزارش می افزاید که مغازه های حدفاصل میدان انقلاب تا چهارراه ولی عصر تقریبا تعطیل بوده و در اطراف دانشگاه برخی تجمعات محدود لباس شخصی نیز مشاهده می شود.
با آغاز روز شانزدهم آذر خیابان‌های اطراف دانشگاه‌ها برای جلوگیری از ایجاد ناآرامی‌های احتمالی چهره امنیتی به خود گرفت.

به گزارش خبرنگار «تابناک»‌ ، نیروهای انتظامی در دسته‌های سه تا چهار نفره با فاصله کمی از هم در اطراف دانشگاه های تهران، خواجه نصیر و امیرکبیر ایستاده‌اند و همزمان نیروهای موتورسوار نیز در منطقه مستقرند.

در حال حاضر خیابان ابوریحان توسط پلیس مسدود شده و خیابان وصال و 16 آذر نیز تحت کنترل نیروهای پلیس قرار دارد.
این گزارش می افزاید که مغازه های حدفاصل میدان انقلاب تا چهارراه ولی عصر تقریبا تعطیل بوده و در اطراف دانشگاه برخی تجمعات محدود لباس شخصی نیز مشاهده می شود.

ترافیک در خیابان انقلاب از چهار راه ولی عصر تا میدان انقلاب سنگین گزارش شده به گونه ای که پلیس در مواردی با هدایت اتومبیل ها به خط ویژه اتوبوس تلاش در تسهیل بار ترافیک دارد.

همچنین در بولوار کشاورز به فاصله های ده و بیست متری از تقاطع خیابان کارگر تا میدان ولی عصر کادری های نیروی انتظامی حضور دارند که این حضور در اطراف میدان ولی عصر پررنگ تر است. در خیابان کریم‌خان زند از تقاطع ویلا تا خیابان سمیه نیز نیروهای پلیس حضور دارند و خودروهای انتظامی در حال رفت‌وآمد هستند.

در جلوی ورودی دانشگاه‌ها دو یا سه مأمور حراست هستند تا از ورود غیر دانشجویان جلوگیری شود.

گفتنی است، این تدابیر امنیتی و ترافیکی درحالی است که در هیچ یک از خیابان‌ها تجمعی دیده نشده است. و نیروهای پلیس تنها در محل های یادشده مستقر شده اند اما تحرک خاصی ندارند و خوشبختانه در دانشگاه ها نیز تا این لحظه آرامش حکمفرماست. (ساعت 13:27)

گزارش های جدید حاکی است که در دانشگاه آزاد واقع در چهارراه ولی عصر و دانشکده فنی دانشگاه آزاد پونک نیز تنش هایی میان گروههای دانشجویی با یکدیگر رخ داده است.

همچنین در مقابل دانشکده فنی دانشگاه تهران نیز دو گروه از دانشجویان به شعار علیه یکدیگر مبادرت نموده و در چند مورد نیز برخوردهایی میان دانشجویان با یکدیگر رخ داده است. در همین درگیری های پراکنده برخی شیشه های دانشکده فنی نیز شکسته شده است.(ساعت 14:32)

از دانشگاه شیراز نیز خبر می رسد که حدود صدنفر خارج از دانشگاه مقابل دانشگاه شیراز تجمع داشته اند که با شدت گرفتن بارندگی متفرق شده اند. (14:38)

هیچ نظری موجود نیست: