هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ آذر ۲۰, جمعه

طراح طرح یارانه ها تقاضای 4 میلیارد تومان داشته و مدعی است سوادش از آخوندها و ایادیشان بیشتر است

جام جم: يك پوستر فروش كنار خيابان شهرستان شاهرود در تماسي با كاظم جلالي نماينده شاهرود ادعاي عجيب و غريبي را مطرح كرد.

كاظم جلالي نماينده شاهرود و سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس كه همواره در جمع خبرنگاران در خصوص مسائل مهم هسته‌اي و همچنين اخبار كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مصاحبه مي‌كند و خبرهاي مهمي به خبرنگاران مي‌دهد امروز با يك خبر حاشيه‌اي به جمع خبرنگاران آمد و خود نيز در تعجب اين خبر حاشيه‌اي بود.

وي پس از خروج از صحن مجلس در جمع خبرنگاران با يك شهروند شاهرودي كه دقايقي قبل با وي تماس تلفني برقرار كرده بود ، تماس گرفت و در حالي كه صداي آن شهروند از طريق آيفون تلفنش پخش مي شد خطاب به جلالي مدعي شد كه طرح يارانه هاي بنزين را اولين بار در كشور، وي مطرح كرده است.

اين شهروند شاهرودي در مكالمه تلفني با جلالي گفت:‌ از ابتداي دولت نهم براي صرفه جويي درآمدهاي دولت طرح يارانه ها و سهميه بندي بنزين را مطرح كردم و پيشنهاد خود را به نمايندگان و برخي مسئولين ارشد نظام در سفر به شهرستان شاهرود ارائه دادم.

اين شهروند شاهرودي افزود: وقتي پيشنهادم مطرح شد بعدها در سريال شب هاي برره به اين پيشنهاد پرداخته شد و بعد در دستور كار دولت قرار گرفت.

اين فرد كه خود را يك پوسترفروش كنار خيابان معرفي مي كرد، افزود: من بيشتر از 5 كلاس سواد ندارم و پيشنهاد من باعث شد بين 15 تا 16 ميليارد تومان براي كشور صرفه جويي شود، بنابراين مسئولين بايد 4 ميليارد تومان از اين مبلغ را به من پرداخت كنند.

اين پوستر فروش كنار خيابان در ادامه خطاب به جلالي تاكيد كرد: تاكنون براي دريافت حق الزحمه خود خيلي صبر كرده و مسئولان بايد هر چه سريعتر اين مبلغ را به وي پرداخت كنند و گرنه انتقام خود را خواهد گرفت!

پس از پايان سخنان اين فرد و قطع تلفن وي جلالي خطاب به خبرنگاران گفت:‌فرد مذكور تا بحال در اين خصوص چندين بار با وي تماس گرفته و اين تقاضا را مطرح كرده و حتي يكبار غلامرضا مصباحي مقدم نماينده تهران نيز اين مكالمات را گوش كرده است.

جلالي در حالي كه لبخند بر لب داشت و مي خنديد خطاب به خبرنگاران گفت: به نظر شما بايد چه جوابي به اين فرد بدهيم؟!

هیچ نظری موجود نیست: