هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

مهدی کروبی: «برای زندان رفتن آماده‌ام»

مهدی کروبی نامزد معترض به انتخابات ریاست جمهوری در مصاحبه‌ای با جان لاین خبرنگار بی بی سی در تهران تاکید کرد که با وجود محدودیت‌های اعمال شده از سوی قوه قضائیه هم چنان پی‌گیر مطالبات مردم است.
به گزارش جرس، کروبی با اشاره به این محدودیت‌ها از جمله بستن دفتر کار او، توقیف روزنامه اعتماد ملی، هم‌چنین پلمب دفتر حزب اعتماد ملی و جلوگیری از اجتماعات حزبی، گفت: «وقتی قوه قضاییه می‌آید دفتر مرا می‌بندد، مدارک مرا می‌برد و شاهدان مرا تحت فشار قرار می‌دهد، با این اقدامات صحت گفته‌های مردمی که با من صحبت کرده اند، برایم بیشتر روشن می‌شود.»
کروبی در ادامه گفت: «آغاز حرکت اعتراض‌ها به انتخابات بود. با شدت گرفتن برخورد دولت، شعارها هم طی این ۶ ماه شدت گرفت و تعداد معترضین افزوده شد.»
وی افزود: «از ابتدای زمانی که انتخابات تایید شد، من بر این باور بودم که این دولت ۴ سال دوره خود را تمام نخواهد کرد. الان هم با زور و فشار به حیاتش ادامه می‌دهد.
دولت با مشکلات عدیده سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مواجه است. اگر در روز رای گیری وزرای پیشنهادی کابینه، آن پیام آقای خامنه‌ای به مجلس نرسیده بود در روز رای اعتماد ۸-۹ وزیر حتمن می افتادند.»
کروبی در پایان این گفت و گو درخصوص احتمال بازداشت خود گفت؛ «البته هیچ کس از از زندان رفتن خشنود نیست ،آن‌هم زندانی شدن توسط نظامی که خود فرد در شکل گیری آن نقش داشته باشد. ولی به هر حال اگر این اتفاق بیفتد، برای بازداشت و دستگیری آماده‌ام.»

هیچ نظری موجود نیست: