هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

قدرتهای پوشالی اروپا و آمریکا و بازی با مردم

شما از پس پارازیت ها برآیید برنامه اتمی پیش کش!!!


حتما طی این چند روز شاهد قطع شدن برنامه بی بی سی و صدای امریکا بوده اید.این سوال در ذهن بسیاری از افراد پیش می اید که دولت آمریکا که مدعی ابرقدرتی دنیا هست و دولت فخیمه بریتانیا که میگوید آفتاب در کشور ما هرگز غروب نمی کند چطور نمیتوانند جلو یک پارازیت ریزی بر روی یک ماهواره جهانی را بگیریند.

آیا این دولتها اینقدر ضعیف هستند که وقتی کشوری آشکارا تمام قوانین بین المللی را زیر پا میگذارد و مستقیما به منافع ملی این دو دولت که شبکه های تلوزیونی آن باشد حمله میکند قادر به انجام هیچ عکس العملی نیست؟؟؟!!!

من به عنوان یک ایرانی این خواهش را از شما دارم اگر قادر نیستید جلوی این پارازیتهای جمهوری اسلامیرا بگیرید پس خواهشأ دهانتان را هم ببندید که حامی پشت پرده اویید و طی سی سال گذشته هر چه دیکته گفتید ملاها با غلط و بی غلط انجام داده ولی حالا که تارلخ مصرفشان تمام است چند سال با هیاهو ی برنامه هسته ای و دستاویز قرار دادن آن عمر حکومت خونخواران را اضافه نمودید پس صحبت نکنید که حالمان از شنیدن این موضوع دیگر بهم میخورد و فقط لاف گزاف میزنید و تنها کسانی که میتوانند این حکومت قرون وسطایی را عوض کنند به حق این ملت دلاور ایران خواهد بود.

با مطالعه ای که کرده نتیجه ای که من از بازی های شما گرفته ام 11سپتامبر هم دروغ محض و فریبی بیش نبود و اشغال عراق و ایران وپاکستان پیش برنامه سقوط غول اقتصادی چین است

هیچ نظری موجود نیست: