هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

حمله لباس‌شخصی‌ها به مقلدان و علاقمندان آيت‌الله منتظری در اصفهان، پارلمان‌نيوز

پارلمان‌نيوز: لباس شخصی‌ها پيش از ظهر امروز در حمله‌ای گسترده به حاضران در مراسم ختم آيت‌الله منتظری در اصفهان حمله‌ور شدند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، نيروهای لباس شخصی که بعد از حضور پرشکوه مردم در مراسم تشييع پيکر آيت‌الله منتظری اقدام به سازمان‌دهی گسترده‌ای برای انجام حمله و هتک حرمت مرجعيت و روحانيت کرده‌اند، امروز به مسجد سيداصفهان حمله کردند.



در اين مسجد به دعوت و ميزبانی آيت‌الله طاهری اصفهانی مراسم يادبود آيت‌الله منتظری بنا بود برگزار شود که دقايقی بعد از ساعت اعلام شده يعنی ۹صبح برای برگزاری اين مراسم، در مسجد بسته می‌شود و مردم در محوطه مسجد در حال قرائت حمد و سوره بودند که نيروهای لباس شخصی به مردم حمله کردند و با بستن در اصلی مسجد سيد به مردم گاز فلفل و گاز اشک‌آور پرتاب کردند.

بعد از مدتی اقدام آنها به ضرب و شتم شديد حاضران کردند و سپس به سمت حجت الاسلام اديب عضو جبهه مشارکت و رئيس ستاد مهندس ميرحسين موسوی در قم که سخنران اين مراسم بود حمله‌ور شدند.

بنا بر اخبار رسيده از اصفهان جمعی از مردم اصفهان با زدن حلقه‌ای به دور اين روحانی فرياد می‌زدند که اجازه هتک حرمت به روحانيت را نخواهيم داد که اين حلقه با حمله گسترده و شديد لباس شخصی‌ها شکسته شد و با پرتاب گاز فلفل به صورت اين روحانی، او به صورتی اهانت آميز دستگير شد.

همچنين محمدناظری از فعالان دانشجويی ستاد مهندس ميرحسين موسوی و از عکاسان خبری نيز دستگير شد.

بيش از ۵۰نفر در جريان اين درگيری‌ها بازداشت شده‌اند که به محض دريافت اطلاعات بيشتر اسامی آن‌ها منتشر خواهد شد که چهار نفر از آن‌ها خبرنگار هستند.

خبرهای رسيده حاکی از آن است که در پی اين اتفاق، مردم اصفهان به سمت بيت آيت‌الله طاهری اصفهانی که علی‌رغم اصرار ايشان بر حضور در اين مراسم برخی نيروها با محاصره خودروی ايشان در اتوبان خيام مانع از حضور امام جمعه مستعفی و محبوب اصفهان در مسجد سيد شده‌اند حرکت کرده‌اند و هم‌اکنون جمعيت زيادی مقابل بيت اين يار صادق و راستين امام راحل حضور دارند و گارد ويژه نيز حضور پررنگ در اطراف بيت آيت‌الله طاهری دارد.

هیچ نظری موجود نیست: