هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۷ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

شگرد كهنه آخوند ها ونحوه تخريب زنان به مناسبت حضور زنان در استاديوم آزادي

جشن شادی در شب اربعین حسینی!
در حالی که ایران غرق در عزا و ماتم سوگ حسینی(ع) است در اجرای این کنفرانس به اصطلاح خبری خبرنگاران رسانه های خبری با صحنه های عجیبی مانند حضور مختلط دختران و پسران جوان با آرایش های غربی و همچنین تشویق و دست زدن های پی در پی مسئولان و حاضران در شب اربعین حسینی مواجه شدند.
كد خبر: ۳۷۱۱۰ تاريخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۷ تعداد بازديد: ۴۶۰۴۶
در حالی که ایران غرق در عزا و ماتم سوگ حسینی(ع) است، در کنفرانس خبری عجیبی که به مناسبت معرفی پروژه احداث پیست کارتینگ جدید بین المللی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، خبرنگاران رسانه های خبری با صحنه های عجیبی مانند حضور مختلط دختران و پسران جوان با آرایش های غربی و همچنین تشویق و دست زدن های پی در پی مسئولان و حاضران در شب اربعین حسینی مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، این کنفرانس خبری که در پیست کارتینگ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد خارج از عرف خبری و به صورت جشنی خلاف باورهای اسلامی- ایرانی برگزار شد.

در اجرای این کنفرانس به اصطلاح خبری که با حضور میهمانان خارجی نیز همراه بود، عدم رعایت شئونات اسلامی و همچنین دست زدن های مکرر باعث تعجب و ناراحتی خبرنگاران حاضر در جلسه شد تا جایی که برخی خبرنگاران اقدام به ترک این جلسه نمودند.

گفتنی است، علی رغم استقبال از توسعه اماکن و به طور کل ورزش کشور، اما برگزاری چنین مراسم‏هایی آن هم به بهانه توسعه ورزش کشور به خصوص در شب عزیز و گرانقدر اربعین حسینی(ع)، جای بسی تامل و تاثر دارد.
نظرات كاربران:
از هول حلیم افتادن تو دیگ میزاشتین برا چند روز دیگه خوب مراسم رو.
چرا مسئولین حاضر در جلسه را معرفی نمی کنید؟؟
واقعا شرم آور بود.
ای کاش خودم ندیده بودم و فقط می شنیدم. اصلا باور کردنی نبود.
در چنین شب با عظمتی، چنین رفتار سخیف و زنده ای واقعا جای شرمساری دارد.
برگزار کنندگان این مراسم، باید از آحاد مردم پوزش بطلبند.
«آرایش غربی» دیگر چه صیغه ای است؟ حتمن توقع داشتید آرایش شرقی می کردند، نه غربی!
در جواب نظر بالایی، اصلا آرایش نه غربی نه شرقی، ...
نسل جدید دیگه همه چیزو تفریحی نگاه می کنه حتی اربعین و عاشورا!
علي رغم اينكه كار اشتباهي بوده ولي احتمالاً از روي ناآگاهي و بدون برنامه قبلي بوده است اميدوارم تكرار نشود
اول ماجرای باشگاه استقلال حالام این یکی خدا بعدیشو به خیر کنه !
اگر بیشتر توضیح می دادید بهتر بود
والا من در غرب هستم هنوز آرایشی مثل اونچه توی ایران دیده بودم ندیدم اینجا. شما هم همه چیزهایی که دوست ندارید رو زود یه صفت غربی بهش وصل نکنید. غربیها خیلی ساده تر از ماها هستند.
البته گذاستن پیام من در سایت همانا و گسترش فرهنگ غرب همانا !
انشاالله دروغ است. وعده ي مسؤل نما وورزشكار نما بوده اند وگر نه ورزش ما سالم است وباعث سلامتي مي شود نه وهن در دين
تقصیر کساییه که این روزهای مقدس رو تا حد کارناوالهای خیابانی پایین آوردن. از جونهایی که هیچ اعتقادی به مراسم سالهای اخیر ندارند چه توقعی دارید؟
مسئولین برگزار کننده را معرفی کنید
اینان لشکریان یزیدزمانه هستند که دنبال جیفه مردار میگردند
طفلک خاتمی! اگر زمان خاتمی بود حالا کفن پوشان...
اين خبرها پخش نشه بهتره. (البته منظورم اين نيست كه برخوردي هم با عوامل اين مساله صورت نگيره) به نظر من اگر هر روز خبري بنويسند كه در فلان ده كوره يا فلان خانه به مقدسات مردم اهانت شده اين مساله براي مردم عادي ميشه و قبح اين مسائل ميريزه .
برخورد بشه اما خبري ازش پخش نشه بهتره
امام راحل مي فر مايند ما هرچه داريم از محرم وصفر است . نگاه داشتن حرمت اين شب عزيز و احترام به اهلبيت(ع) توفيقي است كه نصيب هر بي سر وپائي نمي شود اون بزرگواران كه بعد از 1400سال نيازي به عزاداري ما وامثال ماندارند ما فقيراني هستيم كه با اقامه عزا و با تمسك به آنها بايد وجود اكنده به گناهمون رو تطهير كنيم مافقيران نظر رحمت آن بزرگوارانيم ماهي كه ماه حزن اهلبيت (ع) است در عظمت برپائي عزاي سلار وسرور شهيدان حضرت ابا عبداله (ع) همين بس كه حضرت عصر (عج ) در زيارت ناحيه مقدسه مي فرمايند يا جدا در مصائب شما اگر اشك چشمم تمام شود خون گريه ميكنيم جاي بسي تاسف است كه در كشور شعيان در چنين شب بزرگي چنين مجلس سخيفي برگزار شود متاسفم براي مسئولين امر...
من شخصا" آدم مذهبی نیستم لیکن ارادت عجیبی به امام حسین بواسطه آزادگی و دهها صفات بزرگ و ویژه این سالار شهیدان دارم؛ من در صحنه حاضر بودم و از شرم و ناراحتی این بی بند وباری و صحنه هایی که گفتنش ترویج زشتی هاست آنهم در شب اربعین فرزند رسول خدا این مراسم را ترک و به خود و خانواده ام گفتم اگر این کار در زمان دولتهای قبلی اتفاق می افتاد خدا می دانست که بعضی روزنامه ها و خبرگزاری ها و صدا سیما و کفن پوشان چه بلوایی که به پا نمی کردند؟!!
دوست عزيز اين نسل جديد مرد با اين همه خوشي. شما لطف كنيد چند نمونه از اين تفريحات رو اسم ببريد تا بقيه ياد بگيرن در ثاني هيچكس منكر احترام به ارزشهاي مذهبي و ديني نيست اما دقت كردين چرا هيچيك از تولد هاي امامان تعطيل نيست؟ و فقط مراسم عزاداري تعطيل است ....
جای تعجب ندارد بلاشک این هم نتیجه برنامه ریزیهای دقیق مدیریتی اقایان بوده که یادشون رفته حداقل تقویم رسمی کشور را نگاه کنند!
فعلا که آرایشهای شرقی پر رنگ تره
خدا به دادمان برسد
اونجا که چیزی ندیدیم چرا این همه دروغ؟!!!
مسئولین ورزشی که اینقدر ادعای کارهای ارزشی و مذهبی دارند باید جوابگو باشند.
من به عنوان یه جوان 21 ساله مخالف این اقدام تو این شب عزیز بودم ولی در جواب یکی از دوستان باید بگم که اگه ما جوونا دنیا رو به تفریحی نگاه نکنیم فردا ما هم باید بریم خودمونو جلوی مجلس آتیش بزنیم!!!!!!
از بازی فوتبال بانوان با پسران نوجوان(بخوانید 16 تا 20سال) و عدم برخورد اصولی با خاطیان معلوم است که در امور ورزشی باید شاهد بدتر از این ها هم باشیم
ایکاشک من پول زیادی داشتم و نویسنده این مطلب را به غرب می بردم تا ببیند، این آرایش های بسیار زشت در آنجا فقط برای پیر زن ها وگروه بسیار کمی از جوانان است و نه همه. سرکار بسیار ساده هستند واز این /ارایش های غلیظ اصلا خبری نیست. لطفا سعی کنید حتما غرب را بشناسید. منظورم این نیست که انجا ها مسائل خلاف عرف ما وجود ندارد؛ بلکه دارد وزیاد هم دارد اما همه چیز را به آنها نسبت ندهید. والسلام

هیچ نظری موجود نیست: