هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۷ بهمن ۲۳, چهارشنبه

شگرد ادوار قبل براي گول زدن عوام كار آيي ندارد!!!!!!!!!!


«تلاش براى حمله» به محمد خاتمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بنیاد باران می گوید که طرفداران احمدی نژاد روز سه شنبه تلاش کردند تا به محمد خاتمی حمله کنند.
۱۳۸۷/۱۱/۲۲
منابع خبرى نزديك به محمد خاتمى اعلام كردند كه عده اى در مراسم راهپيمايى ۲۲ بهمن ماه با سر دادن شعار «مرگ بر خاتمى» قصد حمله به رييس جمهورى سابق ايران را داشتند.


شما چه فکر می‌کنید:
محمد خاتمی به طور رسمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد

سايت بنياد باران كه از سوى خاتمى و همكاران او اداره مى شود روز سه شنبه در گزارشى اعلام كرد كه «اعضاى گروه فشار» با سر دادن شعارهايى چون «مرگ بر ضد ولايت فقيه»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر خاتمى» و «دولت آمريكايى نمى خواهيم» قصد حمله به خاتمى را داشند كه حاضران مانع اين كار شدند.

بنياد باران، اعضاى گروه فشار را حامى محمود احمدى نژاد، رييس جمهورى ايران، معرفى كرده است و افزود: «تعداد انگشت شمار اعضاى گروه هاى فشار حامى احمدى نژاد با خود بى سيم و البته چوب به همراه داشتند و هنگامى كه شعار احمدى احمدى حمايتت مى كنيم با صداى كر كننده خاتمى خاتمى حمايتت مى كنيم مواجه شدند.»

انتشار خبر تلاش براى حمله به محمد خاتمى در حالى منتشر مى شود كه وى روز يكشنبه به طور رسمى اعلام كرد كه در انتخابات رياست جمهورى خرداد سال آينده ايران شركت مى كند.

آقاى خاتمى هدف از حضور در اين دوره از انتخابات را اصلاح وضعيت فعلى ايران عنوان كرده است. بسيارى از تحليلگران رقابت اصلى انتخابات خرداد ۸۸ را ميان محمود احمدى نژاد و محمد خاتمى ارزيابى كرده اند.

بنياد باران مى گويد كه در مراسم روز سه شنبه ميران حمايت از محمد خاتمى به حدى زياد بود كه تيم حفاظت وى مجبور شد براى كاهش جمعيت، «خاتمى را به يكى از ساختمان هاى مسير هدايت كنند، اما با گذشت بيش از يك ساعت از حضور خاتمى در آن ساختمان هنوز هم جمعيت مشتاق متفرق نشده بودند.»

محمد على ابطحى، معاون رييس جمهور سابق ايران، در گفت و گو با خبرگزارى فرانسه اين خبر را تاييد كرده است.

محمد خاتمى تا كنون دو دوره رييس جمهور اسلامى ايران بوده است و در صورت ادامه مبارزات انتخاباتى خود و پيروزى در رقابت ها، نخستين سياستمدار ايرانى خواهد بود كه در تاريخ ايران براى سومين دوره به اين مقام بر گزيده مى شود.

رييس جمهورى سابق ايران در ماه هاى گذشته بارها به صراحت از عملكرد دولت محمود احمدى نژاد انتقاد كرده بود و گفته است: «فعلا وظيفه ما اصلاح وضع فعلى است و راه آن هم انتخابات است، البته كسى نه ادعاى معجزه گرى دارد و نه ادعاى قهرمان بازى.»

در حال حاضر علاوه بر محمد خاتمى، مهدى كروبى نيز از اردوگاه اصلاح طلبان نامزد انتخابات رياست جمهورى شده است و مشاور محمود احمدى نژاد نيز گفته است كه رييس جمهورى ايران بار ديگر در رقابت هاى سال آينده نامزد خواهد شد.

آقاى احمدى نژاد به دليل سياست هاى داخلى و خارجى خود با انتقادهاى گسترده اى روبرو شده است و از اين رو وضعيت دشوارى را براى پيروزى در انتخابات پيش روى خود دارد.

هیچ نظری موجود نیست: