هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۷ بهمن ۲۳, چهارشنبه

به مناسبت سي سالگي اسارت باولايت و مقايسه دستاورد آن


دستاوردهای سی ساله



همه آنچه ملت فهیم ایران در این سی سال به‌دست آورده است، مخصوص همین سی سال است و لاغیر! تاریخ ملت ایران دو بخش دارد: قبل از سی سال و بعد از سی سال. با اینکه مقایسه کردن این سی سال با آنچه قبل از این سی سال بوده، موجب وهن و سرشکستگی است، با این حال ما تا دهه مبارک فجر تمام نشده است، این کار کم اهمیت را برای تنویر افکار عمومی می‌کنیم.

..

وبلاگ‌نویسی.

در طول 2500 سال حکومت سلطنتی، حتی یک وبلاگ هم به زبان فارسی راه‌اندازی نگردید. و امروز، بویژه در دولت خدمتگزار نهم، تعداد وبلاگهای فارسی زبان به 300 ـ 400 هزار وبلاگ رسیده که حاکی از رشد 300 ـ 400 هزار صدی است. و البته، نیم بیشتر این رشد خیره کننده در دولت نهم به دست آمده است که نشان دهنده حقانیت دولتمردان فعلی است.

..

مترو.

همه شاهان گذشته نه فقط چیزی از مترو نمی‌دانستند بلکه اسم آن نیز به گوششان نخورده بود. حتی مشهور است که شاه عباس کبیر با اسب سفر می‌نمود و از برکت سوار شدن بر مرکوبی بنام مترو به‌کلّی بی‌بهره بود. بحمدالله و المنة، بعد از پیروزی انقلاب باشکوه اسلامی چشم ملت ایران به جمال نورانی مترو منور گردید و این خودش یکی از بزرگ‌ترین خدمات این نظام به ملت بدبخت ایران است. درست است که ساخت مترو در زمان هاشمی رفسنجانی پایه‌گذاری شد و در دولت خاتمی راه افتاد، اما این دولت نهم بود که بر این افتخار عظما صحه گذاشت.

..

درآمدهای نفتی.

شاه همه درآمدهای نفتی را صرف مسایل کم‌اهمیت و تجملاتی و بی‌فایده به حال ملت ایران می‌کرد و از توفیق کمک به ملت مظلوم سوریه و لبنان و فلسطین بی بهره بود. شکر خدا در این سی سال، نفت فقط صرف مسائل با اهمیت شده است. تا آنجا که در دولت نهم نه فقط سفره ملت ایران بوی نفت گرفته، بلکه سفره همه ملل مظلوم جهان از بوی نفت ایران ممتلی گردیده است (عمداً این لغت سخت را بکار بردیم که هم شاهدی باشد بر فضل و دانش ما و هم ضد حالی باشد برای شما خواننده‌ای که در کتابخانه خود فرهنگ لغت ندارید!). از جمله افتخارات دولت نهم در این زمینه، رساندن قیمت هر بشکه نفت به 140 دلار بود که رکورد بی‌نظیری درین زمینه محسوب می‌شود و حاصل تدبیر سیاست‌مداران فعلی است. البته، افت قیمت نفت در برهه کنونی، از جمله توطئه‌های استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جهان‌خوار است.

..

کتابهای کمک‌درسی.

رونق باشکوه کتابهای کمک درسی از جمله دستاوردهای بزرگ این سی سال است. به طوری که تیراژ این نوع کتابها که در ارتقاء سطح فرهنگی ملت ایران نقش مهمی داشته است، با تیراژ تمام کتابهای کمک درسی منتشر شده از آدم ابوالبشر تا امروز نه فقط برابری می‌کند، بلکه میلیونها برابر شده است. این امر گویای آن است که دانش‌آموزان ما در این سی سال، علاوه بر این درس می‌خوانند، به مسایل کمک درسی هم اهمیت فراوانی می‌دهند. این اهمیت بلاشک در دولت نهم فراون‌تر هم شده است.

..

سرانه مطالعه.

تا از حوزه کتاب خارج نشده‌ام به اطلاع‌تان برسانم که سرانه مطالعه در رژیم پهلوی اگر فی المثل 15 میلیون نفر ساعت در سال بود، هم اکنون این رقم در ماه به 45 میلیون نفر ساعت رسیده است. که عمده آن به برکت خواندن قرآن و دعای کمیل و دعای توسل و مناجات و دور تسبیح و اذکار و اوراد حاصل شده است. فی الواقع، ملت ایران به افزایش سرانه مطالعه توجه جدی داشته و از برنامه‌های دولت نهم درین زمینه قدردانی می‌نماید.

..

حسین رضا زاده.

در زمینه ورزش، در این سی سال ما موفق به معرفی حسین رضا زاده به همه جهانیان شدیم. اما شاهان گذشته، حتی یک حسین رضا زاده نیز به ورزش جهان معرفی نکردند. در مورد رستم دستان هم تحقیقات ایران‌شناسان راستین مشخص نموده‌ است که این شخصیت واقعیت تاریخی نداشته و زاده ذهن فردوسی حکیم است. و حتی ممکن است که نظر فردوسی حکیم، در این قضیه، به همین حسین رضا زاده خودمان بوده و وی نیز در آیینه جهان‌نما، صحنه‌های وزنه‌برداری او را در المپیک می‌دیده است. علاوه براین، دولت نهم موفق شد که رکورد حسین رضا زاده را نسبت به رکورد او در دولت خاتمی، به نحو محسوسی ترقی بدهد.

..

جشنواره بین‌المللی شعر فجر.

همگان ملت ایران را ملتی شعر دوست می‌شناسند و مشهور است که ملت ما خواب‌هایشان را به شعر و بصورت منظوم می‌بینند. با همه این پیشینه غنی، هیچ کدام از شاهان قدیم در طول این 2500 سال موفق به برگزاری حتی یک دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر نشدند. اما در طی سه سال گذشته، و به برکت برنامه‌ریزی‌های شایسته دولت نهم، ما سومین دوره این جشنواره بین‌المللی را نیز برگزار کردیم. به برکت این جشنواره، جهانیان با چهره‌های برجسته شعر امروز ما از قبیل حافظ و مولانا آشنا شدند.

..

یوزارسیف.

خدا می‌داند چند هزار سال از زمان زلیخای علیه ما علیه و حضرت یوسف می‌گذارد. اما هیچ‌کدام از دولتهای قبل و بعد از این سی سال، موفق به تولید نیم ساعت سریال در مورد این واقعه عظمای دراماتیک نشدند. تنها درین سه سال گذشته بود که برکت سفرهای استانی دولت نهم و توزیع سهام عدالت، صدا و سیمای ج.ا.ا موفق به تولید سریال یوسف پیامبر شد که ملیونها مخاطب را تا کنون به خود جذب نموده و همه ملل مترقی جهان خواهان تماشای این سریال می‌باشند.

..

پیامک.
تعداد دو میلیون و پانصد هزار پیامکی که تنها در مدت دو ساعت پخش برنامه 90 توسط ملت غیور و رنج‌ کشیده ایران به صدا و سیما ارسال گردید، با کل پیامکهای ارسالی در 2500 سال گذشته برابری می‌کند. خدمات دولت نهم درین عرصه موجب تولید دهها پیامک با مضامین طنز شده است که در ایجاد نشاط بین اقشار مختلف جامعه نقش مهمی ایفا نموده است. به‌طوری که میزان ایجاد نشاط از طریق پیامکهایی که به نحوی به خدمات دولت نهم اشاره دارد، به همه شادیهای ملت ایران در طول ادوار مختلف تاریخ و حتی اساطیر الاولین می‌چربد.
فرق روزگار با آموزگار !!

عمه فهیمه نازنین مان از ما پرسید : آقای " اصلا بما چه " می توانی بگوئی فرق بین روزگار و آموزگار چیست؟

ما هم گفتیم عمه فهیمه جان عزیزتر از جان ، بنا نبود سوالات سخت سخت از ما بکنی و عمه فهیمه نازنین مان اضافه کرد پس جائی یادداشت کن:

فرق روزگار با آموزگار اینست که آموزگار اول درس می دهد بعد امتحان می گیرد ولی روزگار اول امتحان می گیرد بعد درس می دهد !! بلي اين روزگار بود كه ترقي و اقتدار را از ايرانيان احساساتي ربود وتمام هست ونيست آنان را به يغما برده وآنانرا به اسارت ولايت دادتا بنام دين همه را سركوب واعدام وشكنجه نمايند.

هیچ نظری موجود نیست: