هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۷ اسفند ۱, پنجشنبه

آی خبر

گزارش‌های بیشتر

«حسینیه دراويش گنابادی در اصفهان تخريب شد»

فعالان نزديک به دراويش گنابادی می گويند: سالن اجتماعات اين دروايش در تخت فولاد اصفهان روز چهارشنبه توسط نيروهای امنيتی تخريب شده است. ادامه

واکنش‌ مجلسي‌ها به سخنان ديشب احمدي‌نژاد
ماجرا با اظهارات لاريجاني در نشست‌ روز شانزدهم بهمن ماه مجلس آغاز شد؛ يعني هنگامي که وي در پي ارايه گزارش ديوان محاسبات از تفريغ بودجه 85 در مجلس اعلام نمود: «ديوان بايد موضوع واريز نشدن يک ميليارد دلار درآمدهاي نفتي به خزانه را پيگيري کند». پس از آن، وزير نفت وزارت نفت را از اين تخلف مبرا دانست؛ هرچند نتوانست به اعتراضات پي در پي نمايندگان پاسخ قانع‌کننده‌اي دهد.
مسئولان اماراتي از ورود مسافراني که داراي گذرنامه ايراني بوده و قصد مسافرت به بحرين را داشتند، با اين ادعا که بحريني‌ها از آنها خواسته‌اند، مسافران با گذرنامه ايراني را به هواپيماهايي که به مقصد منامه پرواز مي‌کنند، راه ندهند، جلوگيري کردند.
آخرين اقدام اين نماينده، گفت‌وگو با خبرگزاري ايلنا بود كه به نقل از جناب آقاي زاهدي، وزير محترم علوم و جناب آقاي جاسبي، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي درباره جعلي بودن مدرك دكتراي جناب آقاي رحيمي، مطالبي مطرح كرد و يك سري موضوع ديگر در همين باره به هم بافت،
گرماي جديد در بازارهاي سکه و طلاي کشور، در حال بروز است که احتمال مي‌رود به سودجويي کلان و نوعي سفته‌بازي جديد در بازار اقتصادي کشور دامن بزند.
سفر صدراعظم سابق آلمان به تهران؛
در مراسم آغاز به کار مؤسسه، علاوه بر شرودر و هيأت مؤسس، دهقان، رئيس بنياد شهيد و معاون رئيس‌جمهور، شماري از سفراي خارجي مقيم تهران و‌ جمعي از پزشکان و اساتيد دانشگاه نيز حضور خواهند داشت تا با بزرگداشت فعاليت‌هاي علمي و پزشکي پروفسور سميعي،‌ اعلام رسمي آغاز به کار اين مؤسسه خيريه پزشکي صورت گيرد.
در آن زمان، قبايل كوچك عرب توانستند سپاه امپراتوري ايران را شكست دهند، در حالي كه اين قبابل، اكنون به ملت‌ها و كشورهاي صاحب شأني تبديلي شده‌اند. آيا خطر ايران در برابر آنها آشكار نيست؟ آيا ما كشورهاي عربي نمي‌توانيم در برابر خطر ايران كه اصل و اساس كشورهاي عربي را به خطر انداخته، يك بار و تنها يك بار، آنچه را آن قبابل عرب انجام دادند، انجام دهيم؟!
اين ترافيک پرحجم بزرگراه شهيد حقاني در هر دو مسير عبوري باعث کندي کشش بار و پس زدن حجم انبوه خودروهاي در حال آمدوشد به ديگر بزرگراه‌ها از جمله بزرگراه همت، اتوبان شهيد صياد شيرازي و اتوبان مدرس، شد و به بلوار آفريقا، ميدان ونک و خيابان وليعصر سرايت كرد كه باعث ماندن خودروها و مردم در پشت ترافيک بسيار سنگين شد.
در ادامه بحران اقتصادي آمريکا؛
در ميان هزينه‌ها بايد به روند طولاني رسيدگي به اين احكام و در پي آن تجديد نظر در آنها اشاره كرد كه تنها مرحله تجديدنظر مي‌تواند سال‌ها به طول انجامد و زندانيان نيز غالبا داراي وكلايي هستند كه ايالات، حق‌الوكاله آنها را پرداخت مي‌كنند. محافظت از افراد محكوم به مرگ و اتاق‌هاي اعمال مجازات مرگ نيز هزينه‌هاي ديگري است كه بر بودجه‌هاي ايالتي تحميل مي‌شود.
رئیس‏جمهور در مصاحبه زنده تلویزیونی:
كساني كه اين سخنان را مي‌گويند بر پایه كدام مبنا اين سخنان را بيان مي‌كنند و اظهار مي‌دارند كه آمار و اعداد نادرست است؟ ما متأسفانه اين مسائل را در برخي از رسانه‌ها مي‌بينيم و اگر بخواهيم اين مسائل را بپذيريم، همه گذشته زير سؤال مي‌رود، چرا كه دولت‌هاي گذشته نيز آمار و ارقام خود را توسط اين نهادها و دستگاه‌ها بيان مي‌كردند.
در حاشيه سقوط هواپيماي ايران 140؛
نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي هم بايد پاسخ دهند که حوادثي از اين دست، چه لطماتي به دستاوردهاي برنامه‌هاي کشور بزرگي همچون ايران وارد مي‌کند که چهارده سال براي رسيدن به خودکفايي در فن‌آوري هواپيماسازي که در انحصار کشورهاي معدودي است، تلاش کرده است.
يکي از مظلوميت‌هاي مردم بي‌پناه پاراچنار که امروز در ميان منازعه طالبان و نيروهاي آمريکايي گرفتار شده‌اند، همزماني اعلام اين خبررساني با وقايع غزه بود که متأسفانه موجب شد اين رخداد

هیچ نظری موجود نیست: