هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۷ بهمن ۲۰, یکشنبه

اعتراف پس از سي سال: ما انقلاب را ربوديم و ولايت فقيه را بنياد نموده اما اينها ولايت را از ما غصب نمودند و حالا غاصبان سركوبگري هم ميكنند.!!




آیت الله منتظرى: ‏آقایان دائم مى‎گویند دانشگاهها و دانشجویان باید در صحنه باشند، آیا در صحنه باشند‏ ‏یعنى پیرو شما باشند؟
خبرنامه امیرکبیر: اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت روز جمعه گذشته با آیت الله منتظری دیدار کردند. در این دیدار گزارشی از سرکوب گسترده دانشجویان در حکومتی که قرار بود در آن آزادی برقرار باشد به آیت الله منتظری ارائه شد. آیت الله منتظری ضمن اعتراض به سرکوب ها اعلام کرد که مردم باید آزاد باشند، عقایدشان را اظهار کنند و بتوانند تجمع داشته باشند.‏ آیت الله منتظری گفت: «حکومت عدل على (ع ) معنایش این است یعنى ملت آزاد باشند، نظریاتشان را بگویند،‏ ‏آقایان دائم مى‎گویند دانشگاهها و دانشجویان باید در صحنه باشند، آیا در صحنه باشند‏ ‏یعنى پیرو شما باشند و هرچه شما مى‎گویید آنها بپذیرند و هیچ نظر ندهند؟! خیر، در‏ ‏صحنه باشند یعنى نظریاتشان را بیان کنند و تعقیب کنند نظرات خود را; نه این که به‏ ‏خاطر ابراز نظر به زندان بیفتند و از تحصیل محروم شوند.» وی همچنین محروم کردن دانشجویان از حق تحصیل را جنایت دانست. / آیت الله منتظری: «‏همه در سخنانشان تکرار مى‎کنند حکومت عدل على، حال این که حضرت‏ ‏امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه در خطبه 216 مى‎فرماید: آن گونه که با جبابره سخن‏ ‏مى‎گویید با من سخن نگویید، و من اهل سازش نیستم، و در آخر مى‎فرماید: "فلا تکفوا‏ ‏عن مقالة بحق او مشورة بعدل ، فانى لست فى نفسى بفوق ان اخطى ، و لا آمن ذلک من‏ ‏فعلى ، الا ان یکفى الله " مى‎فرماید: از گفتار حق و از مشورت عادلانه خودتان را باز‏ ‏ندارید; یعنى این که حرفهاى حق را بزنید و مشورت عادلانه را نیز انجام دهید.‏ ‏امیرالمومنین (ع ) - که از نظر ما امام معصوم مى‎باشد - مى‎فرماید: "و انى لست فى نفسى‏ ‏بفوق ان اخطى ": من ذاتا فوق خطا نیستم . بالاخره بشر مى‎باشد. "الا ان یکفى الله ": مگر‏ ‏این که مرا خدا کفایت کند».

هیچ نظری موجود نیست: