هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۷ بهمن ۲۲, سه‌شنبه

سنگفرش هر خيابان از طلاست مي خواهد در قم اجراء گردد !!!



لايحه بودجه 900 ميليارد توماني شهرداري قم تقديم شوراي شهر شد

بودجه پيشنهادي 902 ميليارد توماني شهرداري قم براي سال 88 طي مراسم ويژه‌اي با حضور استاندار، مديران شهرداري و برخي از مديران استان تقديم شوراي اسلامي شهر شد.


به گزارش خبرنگار برنا در قم و به نقل از روابط عمومي شهرداري قم، استاندار قم در اين مراسم گفت: نگاه مديريت شهرداري قم بايد به گونه‌اي باشد تا با نگاهي راهبردي در‌آمد‌هاي شهرداري را افزايش دهد. محمد ناظمي اردكاني ضمن تقدير و تشكر از توجه ويژه شهرداري به عمران و آباداني شهر و افزايش چشمگير بودجه سال جاري شهرداري در مقايسه با سال‌هاي قبل افزود: ظرفيت‌هاي زيادي در قم وجود دارد كه اگر اين ظرفيت‌ها به نحو احسن مورد شناسايي قرارداده و از آن استفاده شود، شاهد پيشرفت، عمران و آباداني شهر قم خواهيم بود.

وي خاطر نشان كرد: امروز وظيفه شورا و شهرداري تنها خدمات شهري نيست، بلكه اجرا و اتمام پروژه‌هايي كه در گذشته توسط دولت انجام مي‌گرفته، امروز توسط شهرداري‌ها صورت مي‌پذيرد و اين وظيفه بسيار خطير، با اهميت و سنگيني است.

استاندار قم تعامل شوراي شهر و شهرداري قم را يك تعامل ستودني عنوان كرد و اظهار داشت: خوشبختانه تعامل بين شورا و شهرداري قم باعث شده كه پيشرفت اجراي پروژه‌هاي شهري نسبت به گذشته با سرعت بيشتري به پيش برود و اين نوع تعامل براي ديگر مراكز استان‌ها و شهرها نيز بايد الگو قرار گيرد.

ناظمي اردكاني با اشاره به كمبود درآمدهاي شهرداري قم در اجرا و بهره برداري از پروژه‌هاي شهري تاكيدكرد: درآمد‌هاي شهرداري قم به نحوي نيست كه پاسخگوي نياز‌هاي شهري باشد ولي بايد با تلاش، تدبير و برنامه‌ريزي متفكرانه درآمدهاي شهر را افزايش داده و انتظارات مردم را مرتفع كنيم.

استاندار قم تصريح كرد: بودجه امسال شهرداري قم در مقايسه با سال‌هاي قبل از رشد چندين برابري به شوراي اسلامي شهر پيشنهاد شده و اين نشان دهنده اين است كه شهرداري در حال رشد و داراي يك هدف بلند جهت توسعه و عمران شهر است.

وي اضافه كرد: زماني كه هدف متعالي باشد همت نيز متعالي خواهد شد و در صورت محقق شدن بودجه، ما شاهد تحولات عظيمي در شهر خواهيم بود.

هیچ نظری موجود نیست: