هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

هزاران سال قدمت تاریخی نشتیفان و تمدن کهن آن

۱۳۸۷ بهمن ۲۰, یکشنبه

نتايج سياست هاي غلط



روغن غنچه تعطيل شد
نزديک به 1200 کارگر بيکار شدند
1387/11/20-12:17
چاپ
تهران- خبرگزاري کار ايران
يک منبع آگاه از تعطيلي مجتمع کشت صنعت شمار (روغن غنچه) و بيکار شدن 1200 نفر نيروي کار خبرداد.

به گزارش ايلنا، اين منبع آگاه گفت:‌‏مجتمع کشت و صنعت شمال يکي از کارخانه‌‏هاي فعال و پوياي مازندران است که به عنوان دومين توليدکننده روغن نباتي در کشور نيز شناخته شده است و 1200 نفر کارگر دارد.
وي افزود: اين واحد پس از پشت سر گذاشتن يک دوره رکود توانست با حل مشکلات اقدامات موثري را نيز در توسعه توليد و اشتغال کشور داشته باشد.
وي تصريح کرد: در چند سال گذشته اين واحد در رده بهترين کارخانه‌‏ها قرار داشته است و حتي در پرداخت حق و حقوق کارگران نيز بسيار دقيق عمل نموده‌‏است.
اين منبع در ادامه تاکيد کرد:‌‏ درحال حاضر به علت بي‌‏توجهي مسوولان استان اين واحد به تعطيلي کشيده شده است و کارگران آن با معظل بيکاري مواجه هستند.
وي يادآور شد که درجريان طوفان استان مازندران نيز به اين کارخانه خسارت‌‏هاي سنگين وارد آمد که تاکنون شرکت‌‏هاي بيمه حاضر به پرداخت خسارت نشده‌‏اند.
يک منبع ديگر در اين باره گفت: مديران اين واحد در سال 84 اقدام به خريداري مجتمع کشت و صنعت شمال کردند و اين واحد را که در حال ورشکستگي بود احيا کردند.
وي در ادامه افزود: طي دو سال گذشته کارخانه ضرر بسيار ديده است اما اداره دارايي ماليات سنگيني را براي اين واحد در نظر گرفته است که کارفرمايان قادر به پرداخت آن نيستند.

هیچ نظری موجود نیست: